مجله فرهنگ

مروری بر کارنامه علیرضا بهنام

مروری بر کارنامه علیرضا بهنام

نشست «شبی با علیرضا بهنام» با مرور کارنامه او در حوزه شعر و روزنامه‌نگاری برگزار می‌شود.

به گزارش کندوج، در خبر برگزاری این برنامه آمده است: ۳۰ سال فعالیت علیرضا بهنام دوشنبه یازدهم اردیبهشت  در کتاب‌فروشی فرهنگان قریب مرور می‌شود.
در این برنامه که با پنجاهمین سالروز تولد این شاعر مصادف شده است، پروین سلاجقه (شاعر و پژوهشگر ادبی)، لی‌لی فرهادپور (داستان‌نویس و روزنامه‌نگار )، علی قنبری (شاعر، نویسنده و مترجم) و آتوسا زرنگارزاده شیرازی (نویسنده) درباره وجوه مختلف کارنامه ادبی و فرهنگی او سخن خواهند گفت.
علیرضا بهنام یازدهم اردیبهشت ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. او دارای مدرک کاردانی کارگردانی سینما و کارشناسی مهندسی عمران است. بهنام از اوایل دهه ۷۰ با نوشتن مقاله در مطبوعات فعالیت خود را به عنوان روزنامه‌نگار آغاز کرد. او سابقه همکاری با روزنامه‌ها و نشریات تخصصی بسیاری را در کارنامه دارد. از این شاعر تاکنون ۹ مجموعه شعر و بیش از ۴۰ عنوان کتاب در زمینه‌های داستان، نظریه ادبی، روزنامه‌نگاری،  ترجمه ادبی و سینما به چاپ رسیده است. همچنین دو مجموعه از شعرهای او به زبان‌های آلمانی و دانمارکی ترجمه شده است.
“شبی با علیرضا بهنام” با مدیریت و اجرای حجت بداغی روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ساعت ۱۸.۳۰ در مجموعه فرهنگی فرهنگان قریب واقع در خیابان دکتر قریب بعد از تقاطع نصرت نبش کوچه اولیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا