مجله ورزشی

مطهری: اشتباهات داوری نبود، سوم جدول بودیم

سرمربی نساجی می گوید تیمش به خاطر داوری در لیگ فعلی شکست خورد.

به گزارش کندوج، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: نگاه خوبی به ذوب آهن داشتیم. آنها تیم خوب و قابل احترامی هستند. برای بازی برنامه ریزی کردیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. باید بازی هفته گذشته را کنار بگذاریم تا فردا با تمرکز بالایی به مصاف ذوب آهن برویم. امیدوارم بتوانم بازی خوبی را برای هر دو تیم ارائه دهم. دوست دارم تیمم پویا بازی کند و بتوانیم برنامه های تاکتیکی را اجرا کنیم. ما باید متمرکز باشیم و هوشمندانه کار کنیم.

وی ادامه داد: از هفته اول تیم خوبی بودیم. مدل فوتبال ما منعکس کننده این موضوع است. اگر در سه بازی اشتباهات داوری رخ نمی داد در رده سوم قرار می گرفتیم. حالا خارج از زمین، برخی کارشناسان با ما مشکل دارند. ابروی آقای حقیقی در بازی اول شکافته شد اما یک کارشناس داوری که در آن سوی دنیا زندگی می کند همیشه نظر دیگری در مورد بازی ما دارد. من همیشه در مورد کار گروهی صحبت می کنم. درست است که در بازی استقلال خوب نبودیم و این موضوع به من هم برمی گردد و ربطی به بازیکنان تیم ندارد. بازی مقابل استقلال مال ما نبود اما سعی کردیم خودمان را تنظیم کنیم. البته ما کامل نیستیم اما سعی می کنیم آنها را اصلاح کنیم. ما به دنبال ادامه فوتبال هستیم.

مطهری افزود: می خواهیم هواداران در کنار ما باشند. بزرگترین غایبان ما هواداران ما هستند و من ناراحتم که آنها آنجا نیستند، اما انرژی آنها ما را از پیش می برد. ما با تمام وجود برای آنها می جنگیم. ذوب آهن کادر فنی خوبی دارد. در مجموع باید بگویم امیدوارم در خارج از زمین هیاهو و جر و بحث پیش نیاید و داور در این موارد قاطعانه عمل کند.

وی درباره داوری بازی فردا گفت: همیشه سعی کردم در این مورد صحبت نکنم. البته اشتباهات چند هفته اخیر داوری مرا وادار به اظهار نظر در این مورد کرد اما امیدوارم تیم داوری در دیدار فردا مقابل ذوب آهن تصمیمات خوبی بگیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا