کسب و کار ایرانیمجله عمومی

معرفی تفریحات آبی کیش برای کودکان

برای بسیاری از گردشگران جزیره کیش این سوال یا نگرانی است که آیا می توان با کودک به جزیره کیش سفر کرد؟ و آیا ما اساساً سرگرم هستیم؟ پاسخ ما به این سوال مثبت است. مطمئنا جزیره کیش که مهمترین مقصد گردشگری کشور محسوب می شود به این مهم اهتمام داشته است. با ما همراه باشید تا مناسب ترین سرگرمی های کیش برای کودکان را به شما معرفی کنیم.

کدام یک از تفریحات کیش برای کودکان مناسب است؟

قطعا شعار کیش بهشت ​​خانواده ها دور از واقعیت نیست. به همت سازمان منطقه آزاد کیش، بسیاری از جاذبه های جزیره کیش با نگاه ویژه به کودکان طراحی شده است. در ادامه بهترین تفریحات کیش را برای کودکان با توجه به جمع بندی نظرات گردشگران برای چندین سال تجربه در این زمینه ارائه خواهیم داد. در کیش سرگرمی های بسیاری مناسب برای کودکان ایجاد شده است. البته ممکن است برخی را دوست داشته باشید و مناسب ندانید، اما این فهرست با توجه به سلیقه های مختلف تهیه شده است و می تواند راهنمای سرگرمی کودکان در کیش باشد. این شما هستید که کدام یک از فعالیت های زیر را برای کودک مورد علاقه خود انتخاب می کنید.

سفر به کیش با بچه

پارک ژوراسیک کیش (پارک موضوعی مرکز کیش):

یکی از تفریحات کیش برای کودکان، پارک موضوعی مرکز کیش است. این مجموعه شامل دو قسمت پارک ژوراسیک و پارک جادویی می باشد. پارک ژوراسیک در واقع شبیه سازی دایناسورها و موجودات ماقبل تاریخ است که برای همه کودکان و حتی بزرگسالان جذابیت خاصی دارد. این دایناسورها حرکت می کنند و صدا تولید می کنند. حتی در این مجموعه می توانید شاهد مبارزه دو دایناسور باشید.

پارک دلفین کیش

یکی دیگر از تفریحات کیش برای بچه ها پارک دلفین کیش است. این پارک که باغ پرندگان جزیره کیش را نیز در خود جای داده است، یکی از جاذبه های اصلی جزیره کیش است و جزء جدایی ناپذیر سفر بسیاری از خانواده ها به این جزیره محسوب می شود. با خرید پکیج پارک دلفین کیش، نمایش دلفین، باغ پرندگان و نمایش کلاسیک (نمایش جادویی و آتش بازی) خواهید داشت که قطعا برای کودکان جذاب و لذت بخش خواهد بود.

پارک آبی کیش

بزرگترین و جدیدترین پارک آبی روباز ایران پارک آبی اوشن کیش برای تفریحات آبی کیش است که برای کودکان نیز طراحی شده است. بخش های ویژه کودکان مانند برکو (حوض دوستدار کودک) در این پارک نشان از توجه ویژه طراحان این مجموعه به کودکان دارد.

جنگ کودکان گوگولی و مگولی در ارم کیش (فعلا تعطیل است)

جنگ کودکان گوگولی مگولی ارم کیش تنها برنامه کودک به صورت زنده این شب ها در جزیره کیش است. این برنامه یک جنگ سرگرم کننده و موزیکال مناسب برای کودکان در هر سن و خانواده است. اگر دوست دارید فرزند دلبندتان لحظات خوشی را در جزیره کیش تجربه کند این برنامه را از دست ندهید. نمایش کودک ارم کیش به نام گوگولی مگولی جنگ کودکان ارم کیش یک نمایش موسیقی بی نظیر در جزیره کیش است. بلیط های تخفیف دار این برنامه را می توانید از کیش انترتینمنت تهیه کنید

کشتی های آکواریوم کیش

کشتی آکواریومی یکی از سرگرمی های جالب و دلپذیر برای کودکان در کیش است. در جزیره کیش حدود 7 کشتی آکواریومی وجود دارد که برخی از آنها ته شیشه ای، برخی اسکلت شیشه ای و برخی دیگر هم کف شیشه ای و هم اسکلت شیشه ای هستند. تماشای ماهی ها و آبزیان زیبا و رنگارنگ خلیج فارس از طریق کشتی آکواریوم کیش بی شک برای کودکان جذابیت خاصی دارد.

هایلند کیش شهر بازی کرد

هر کاری که می کنیم نمی توان از شهر بازی گذشت. شهربازی هایلند کیش یکی دیگر از تفریحات کیش برای کودکان است. این شهر بازی برای کودکان 2 تا 14 ساله، نوجوانان و حتی بزرگسالان فعالیت های جالبی دارد. در این مجموعه چرخ و فلک، چرخ دستی، بازی های الکترونیکی و خلاقانه مناسب برای کودکان وجود دارد.

تله کابین کیش

یکی دیگر از تفریحات جدید کیش که از قضا برای کودکان هم مناسب است تله کابین میکمال در جزیره کیش است. 6 کیلومتر ساحل با چشم انداز خلیج فارس و موسیقی محلی می تواند تعطیلاتی آرام و مناسب برای خانواده ها و کودکان در جزیره کیش باشد.

پارک برفی کیش

پارک برفی پنگوئن کیش یکی دیگر از تفریحات جدید کیش است که در واقع یک محیط شبیه سازی طبیعی برف است. این مجموعه لوله کشی، سورتمه سواری، بازی برفی و سایر امکانات را ارائه می دهد. در این مجموعه تجهیزات و لباس گرم به صورت رایگان در اختیار شما و فرزند دلبندتان قرار می گیرد. به همین دلیل یکی از بهترین کارها در کیش برای بچه ها پارک برفی کیش است.

پاراسل کیش

شاید بسیاری از خانواده ها فکر می کنند که نمی توان از تفریحات دریایی کیش با کودک استفاده کرد.در حالی که پاراسلینگ در کیش یکی از فعالیت هایی است که تنها در صورتی که کودک حدود 20 کیلوگرم وزن داشته باشد و کوچک نباشد با والدین قابل استفاده است. برای استفاده از این بلیط باید بلیط کامل خریداری کنید.

مجموعه “سفر به دور دنیا” در کیش

سفر به جهان در جزیره کیش عنوان مجموعه جدیدی است که به تازگی در مرکز خرید دیپلمات در منطقه صفین کیش عرضه شده است. سریال «سفر کیش به دور دنیا» با سفری شبیه سازی شده و اسرارآمیز به 14 کشور جهان و پرداختن به فرهنگ و مهمترین ویژگی های هر کشور در قالب موضوعات مرتبط، تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند.

تور جزیره کیش
تور مینی بوس جزیره کیش و تور اتوبوس دو طبقه باز از دیگر فعالیت های مناسب برای خانواده هایی است که همراه با کودکان به جزیره کیش سفر می کنند. البته شرایط برای نوزادان ایده آل نیست و به دلیل گرمای جزیره و زمان نسبتا طولانی تور (حدود 4 ساعت) گزینه مناسبی نیست. اما قطعا برای بچه های بالای 4 سال سرگرم کننده خواهد بود.

پارک سافاری کیش
پارک سافاری کیش یکی دیگر از مجموعه های تفریحی جزیره کیش است که فعالیت هایی مانند ترامپولین، کالسکه و موتور سیکلت کودکان، سیلندر جادویی، مینی گلف و عینک واقعیت مجازی مناسب برای کودکان و نوجوانان را ارائه می دهد. در این مجموعه حتی پکیج های ویژه ای برای کودکان (بین 5 تا 11 سال) و نوجوانان (بالای 11 سال) طراحی شده است که گزینه مناسبی است.

دکمه بازگشت به بالا