مجله عمومی

منتظر جواب اشرف هستیم!/بیاورید این VAR لامصب را

دوباره شروع شد! البته همانطور که می بینید این یکی از سیاست های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است که با توئیت و تمرین در فضای مجازی و به چالش کشیدن هواداران تمام تلاش خود را برای رسیدن به خواسته های خود و ثانیا اشتباهات احتمالی خود را توجیه کنند.
دیشب استقلال مقابل نساجی بازی کرد و برتری زیادی دارد. هواداران این تیم در فضای مجازی معتقدند که داوران مخالف آنها هستند (پنالتی نمی گیرند) و حتی برای بازی در دربی از مسئولان اتحادیه خواسته اند که آن بازی را لغو کنند. قاضی خارجی قضاوت خواهد کرد.
باشگاه استقلال امروز با صدور بیانیه ای مفصل از مسئولان خواست تا هر چه سریعتر برای ورود VAR به ایران اقدامات لازم را انجام دهند.
اما بازیکنان پرسپولیس هم بیکار ننشستند و با بریدن بخشی از فیلم بازی خود با نفت مسجد سلیمان معتقدند گل لوکادیا درست بوده و 2 پنالتی برای خود نگرفتند.
همین یکی دو ساعت پیش بود که محمدحسین زرندی، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در توئیتی و با کنایه احتمالی خطاب به باشگاه رقیب نوشت که استقلال روی پای خودش ایستاده و نیازی به کمک های غیبی و کمک های نامحسوس ندارد. .

نظر شخصی من این است که همه این فضاسازی ها و توییت ها استراتژی دو باشگاه برای رسیدن به اهدافشان است. هنوز دیر نشده، منتظر بمانید و ببینید به زودی علیرضا اشرف نیز وارد گود می شود و با ارسال توییتی به طعنه پاسخ داد. می دهد و مثل همتای خود در باشگاه استقلال از داوران کار می خواهد!
آقایان این VAR بیهوده را بیاورید تا اوضاع از این که هست بدتر نشود.

251 251

دکمه بازگشت به بالا