مجله بانوان

مهرواره «بانور» ویژه بانوان شریکة الامام به زودی کلید می‌خورد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جلسه هفتگی معاونت بانوان بنیاد هدایت به صورت آنلاین و حضوری است. راهیاران خالص همراه و همدم الامام با هدف توضیح “مهروره بنر” برگزار شد.

مریم زادقاسمی عضو دفتر بانوان بنیاد هدایت در این جلسه به محض تشکر از شما راهیاران تلاش استانی برای راه اندازی شبکه رهیاری و خالص همراه و همدم الامامتوضیح دادن مهروره بنر پرداخت و این را گفت مهروره با موضوع خانواده مخصوصا برای بانوان همراه و همدم الامام برگزار شد و خانواده بهترین کاری بود که می شد در این باره انجام داد مهروره انتخاب کرد؛ زیرا این یکی از موادی است که خانم ها می توانند در آن نقش آفرینی کنند و بیشتر گره های این قسمت را خانم ها می توانند بپوشند.

وی به تأثیرگذاری زنان در مسائلی مانند جمعیت اشاره کرد و افزود: مشارکت زنان در مسائل جمعیتی می تواند گره باشد. و از آنجایی که دریافت کنندگان اصلی امور خانواده زنان هستند، حل این مسائل بدون دخالت این قشر مشکل خواهد بود.

زادقاسمی وی با بیان اینکه انجام کار ملی مبتنی بر بررسی دقیق توانمندی ها و نیازهای مناطق مختلف است، گفت: برای انجام این کار باید از گروه هایی که در میدان حضور دارند و بر اساس نیاز مناطق کار می کنند کمک گرفت و در راستای تحقق آن تلاش کرد. که آنها را تقویت کند. .

وی ادامه داد: اولین قدم شناسایی و تشکیل شبکه است همراه و همدم الامام Er; بنابراین تصمیم گرفته شد که این موضوع حفظ شود مهرورهچیزی را برای این شبکه تعریف کنید تا انگیزه دوگانه برای مردم ایجاد کند و به شبکه کمک کند تا به طور کامل شناسایی شود.

عضویت در دفتر بنیاد ارشاد زنان، مهمترین هدف از این امر است مهروره خواستار تشویق همسران ائمه شد و گفت: شناسایی و تقویت شبکه همراه و همدم الامام تلاش برای بهبود محیط خانواده و بسیج توان زنان در حل مسائل خانوادگی از دیگر اهداف مهم در حفظ این امر است. مهروره است.

همچنین شبکه را تقویت می کند رهیاری هدف دیگری تعیین کنید مهروره بنر اعلام کرد و گفت: در این مهروره تلاش باقی مانده است راهیاران ما شبکه را شناسایی و راه اندازی می کنیم همراه و همدم الامام رخ می دهد، بدون شک، رشد و تقویت شبکه است رهیاری هم خواهد شد.

زادقاسمی به بخش دیگر مهروره بنر همچنین اشاره شد: ممکن است تعدادی زن باشند همراه و همدم الامام کسانی هستند که در حال حاضر شرایط انجام کار میدانی را ندارند. اما زنانی توانمند هستند که زندگی تبلیغاتی را نیز تجربه کرده اند، این افراد گروه ارزشمندی هستند که می توانند داستان های خواندنی از زندگی تبلیغاتی خود داشته باشند، بنابراین برای این دسته از بانوان در سایت مهروره بنر آیتمی به نام Diary برای ضبط و به اشتراک گذاری خاطرات شما طراحی شده است.

وی همچنین به حضور بانوان فعال در مساجد و فرهنگسراها در این امر اشاره کرد مهروره اعلام کرد و گفت: وجود چنین افرادی در کنار زنان همراه و همدم الاماممی تواند حس رقابت را برای افراد ایجاد کند و مهروره تبدیل شدن به میدانی برای رقابت واقعی و بنابراین این گروه از زنان نیز باید همین کار را انجام دهند مهروره بنر می تواند پرونده را ثبت کند.

سطوح مختلف مشارکت مهروره

عضو دفتر بانوان بنیاد هدایت که به ایجاد گروه اشاره دارد شخصی از زنان کارکنان و راهیاران زمینه هایی برای توضیح مهروره وی تصریح کرد: در استان های مختلف کل کشور بین این 5 گروه تقسیم می شود تا جلساتی با حضور آنها در استان های مختلف طراحی شود تا این افراد راهیاران برای توضیح این موضوع به تفصیل مهروره برای اینترنت همراه و همدم الامام و آنها را به مشارکت تشویق کنید.

زادقاسمی با اشاره به مراحل مختلف شرکت در این مهروره وی اذعان داشت که اولین گام حل این مشکل بود. افرادی که می خواهند بپیوندند مهروره آیا می توانند از روز عید سعید قربان به سایت مراجعه کنند، مشکل مورد نظر را انتخاب و لیست کنند و سپس فرصت داشته باشند تا مشکل را برای آنها حل کنند. در نظر گرفته شده است و مدتی بعد گزارشی از عملکرد خود در حل این مشکلات و نتایج آن ارسال می کنند و سپس ارزیابی در سطح شهرستان و بخش انجام می شود و لیست منتخبان برای انتخاب منتخبان ملی برای ما ارسال می شود. . اینها باید افراد برتر باشند مهروره آنها را در سه مرحله شهر، استان و ملت معرفی و تجلیل کنید.

عضو دفتر زنان آغازگر وی همچنین از وجود آخرین واحد پشتیبانی خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در این رویداد مهروره آنها می توانند با خدمات مشتریان خود تماس بگیرند تا پاسخ هر سؤالی را که ممکن است داشته باشند دریافت کنند. پوستر مهروره بنر فردا در جلسه هیات امنای بنیاد هدایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی رونمایی می شود.

او در نهایت این موضوع را به تفصیل توضیح داد مهروره به راهیاران شهر و خانم ها همراه و همدم الامامبرای بررسی دقیق طرح نامه مهروره بنر استرس و خاموش راهیارانزنان را بشناسید و متقاعد کنید همراه و همدم الامام در این امر دخیل باشند مهروره ضروری.

من باید بگویم، مهروره «بنر“برای خانم ها همراه و همدم الامام و بانوان فعال در مساجد و فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات خانوادگی از روز عید سعید قربان به موضوعات کلیدی تبدیل می شوند و افراد واجد شرایط می توانند مشکلات خود را از این روز ثبت و سپس به رفع آن بپردازند. اینها باید افراد برتر باشند مهروره در ماه ربیع اولین معرفی شوید.

دکمه بازگشت به بالا