مجله ورزشی

نخودی و یزدانی به دیدار فینال راه یافتند

نخودی و یزدانی به فینال راه یافتند

محمد نخودی و حسن یزدانی به فینال اوزان 79 و 86 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان راه یافتند و امیرحسین زارع به دسته 125 کیلوگرم رسید.

به گزارش خبرگزاری کندوج، مرحله نیمه نهایی چهار وزن نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 79 محمد نخودی در دور اول در دیداری مهیج با نتیجه 7 بر 6 مقابل یعقوب شیخ جمال کشتی گیر روسی الاصل رومانیایی به برتری رسید. وی در دور بعد دولگون آلتانزول از مغولستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان را با نتیجه 10 بر 5 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله با نتیجه 5 بر 4 از آستانه واسیل میخائیلوف از اوکراین گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار به مصاف جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا می رود.

در وزن 86 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، حسن یزدانی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی به برتری رسید. وی در دور سوم و یک چهارم نهایی سباستین جزیرزنسکی از لهستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را شکست داد و راهی فینال شد. وی در فینال به مصاف دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان از آمریکا می رود.

در وزن 125 کیلوگرم، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر مقابل شی وی دنگ دارنده مدال های نقره و برنز جهان از چین به برتری رسید. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی الکساندر خوتسیانفسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. زارع در این دیدار طاها آکگل قهرمان جهان و المپیک از ترکیه را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و به رده بندی صعود کرد. حریف او در این دیدار برنده مبارزه دانیل لیگتی از مجارستان و دسی از کانادا است.

امیرمحمد یزدانی به وزن 70 کیلوگرم نرسید و از دور رقابت ها کنار رفت.

رده بندی و نتایج پلات های فوق ساعت 20:30 فردا (جمعه) برگزار می شود.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا