کسب و کار ایرانیمجله عمومی

نصب ویندوز روی ال این وان اپل

نحوه نصب ویندوز بر روی یک کامپیوتر همه کاره یا همه در یک به چندین مرحله نیاز دارد. بسته به اینکه کدام ویندوز را می خواهید نصب کنید، ممکن است زمان کمتر یا بیشتری طول بکشد، اما به طور کلی برای نصب ویندوز روی All-in-One باید مراحل زیر را طی کنید.

1- تنظیمات بوت یک به یک

اولین قدم برای نصب ویندوز روی همه کاره، تنظیمات بوت دستگاه است. از این نظر ابتدا باید وارد محیط بایوس شوید. برای این منظور آل این وان خود را ریستارت کنید و – بسته به مدل مادربرد دستگاه – با فشردن F12 یا F11 یا F10 یا F8 یا F2 یا Delete وارد محیط بایوس شوید.

هنگام ورود به این محیط باید اولین سخت افزاری را که دستگاه می خواند انتخاب کنید. بنابراین با توجه به اینکه می خواهید ویندوز را از روی فلش یا دیسک نصب کنید، در قسمت بوت عبارت Initial boot device را پیدا کرده و گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. سپس F10 را فشار دهید و تنظیمات را ذخیره کنید.

2- ویندوز را روی All-in-One نصب کنید

پس از راه اندازی مجدد کامپیوتر، با فشار دادن هر کلیدی از صفحه کلید، صفحه نمایش ظاهر می شود و روی گزینه Next و گزینه Install Now کلیک می کنیم. برای خرید آل این وان با دیجی چه تماس بگیرید.

با مشاهده این جمله روی آن کلیک کنید تا مراحل نصب کامل شود. در اینجا ممکن است شماره سریال از شما خواسته شود. اگر شماره سریال ویندوز دارید آن را وارد کنید و در غیر این صورت گزینه Do it later را انتخاب کنید.

3- نوع ویندوز خود را انتخاب کنید

در مرحله بعد از شما خواسته می شود که نوع درخواست خود را وارد کنید. در اینجا سیستم از شما می پرسد که آیا می خواهید ویندوز را ارتقا دهید یا یک ویندوز جدید نصب کنید. گزینه دوم را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

4- محل نصب ویندوز را انتخاب کنید

هنگامی که فایل ها آماده کپی شدن هستند، از شما خواسته می شود که محل نصب ویندوز را در All-in-One وارد کنید. ویندوز معمولا روی درایو C نصب می شود.

5- ورودی اطلاعات

پس از نصب فایل های جدید، سوالات مربوط به تنظیمات استاندارد ویندوز از شما پرسیده می شود. با پاسخ دادن به آنها وارد مرحله بعدی شوید.

6- رمز عبور را برای ورود انتخاب کنید

قدم بعدی در نصب ویندوز روی All-in-One انتخاب رمز عبور سیستم است. این رمز عبور بسته به نوع ویندوز متفاوت است و ممکن است از شما یک رمز عبور ساده درخواست کند یا از شما بخواهد با حساب مایکروسافت وارد شوید. پس از وارد کردن رمز عبور و یوزر، ویندوز بر روی All-in-One نصب می شود و می توانید درایور را نصب کنید.

دکمه بازگشت به بالا