مجله بانوان

نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس پررنگ بوده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، زهرا سوار صبح دوشنبه در جلسه جوانی جمعیت که با حضور اعضای مربوطه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس پررنگ بوده همچنین زنان در ایجاد ایران جوان و ایران قوی با تحکیم بنیان خانواده و فرزند آوری و تربیت فرزند صالح بسیار مؤثر و کارآمد عمل کرده‌اند.

مسؤول کمیته مردمی جوانی جمعیت خراسان رضوی افزود: زن مسلمان و زیست عفیفانه توسط اساتید حوزه و دانشگاه باید در دانشگاه‌ها گفته و پرداخته شود.

بردسکن در شاخص‌های جمعیتی روند رو به رشدی را دارد

همچنین سودابه مختاری، مشاور فرماندار بردسکن در امور بانوان در این جلسه اظهار کرد: بردسکن در شاخص‌های جمعیتی روند رو به رشدی را دارد و تعداد دانش آموزان شهرستان از ۱۴ هزار نفر به بیش از ۱۷ هزار نفر نشان می‌دهد این شهرستان در بحث جوانی جمعیت پیشگام است و سیاست‌های تشویقی و بیان انگیزه‌های خدایی که توسط روحانیون بیان می‌شود دارای تأثیر بوده است.

مشاور فرماندار بردسکن در امور بانوان با تقدیر از امام جمعه شهرستان که در هر هفته یک خطبه نماز را به بحث خانواده اختصاص دارند، افزود: جلسات رؤسای هفت گانه جوانی جمعیت شهرستان با همراهی فرماندار شهرستان مرتب برگزار می‌شود و با تأکیدات وی اجرای مصوبات در هر دستگاه متولی امری ضروری است.

در پایان از ۱۰ نفر از مادران دارای ۴ فرزند زیر ۴۰ سال تقدیر و اهدا سیسمونی به مادر دارای ۵ فرزند زیر ۴۰ سال تجلیل به عمل آمد.‌

دکمه بازگشت به بالا