مجله حوادث

هشدار مدیریت بحران درباره فعالیت سامانه بارشی در استان تهران

مدیر مدیریت بحران استان تهران نسبت به فعالیت سامانه بارشی در استان تهران به ویژه گردنه های شرقی و فیروزکوه هشدار داد و گفت: مردم از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

به گزارش کندوج، حامد یزدی آنلاین شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از انتشار اخطار زرد هوا برای پیش بینی وزش باد شدید و فعالیت سامانه بارشی خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، این سامانه از امروز چهارشنبه 3 شهریور آغاز و در روز پنجشنبه 24 شهریور به پایان می رسد.

یزدی آنلاین گفت: وزش باد شدید در نواحی غربی و جنوبی استان تهران و رگبار و رعد و برق در ارتفاعات به ویژه تپه های شرقی استان و فیروزکوه پیش بینی می شود. و کاهش کیفیت هوا، اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید.

مدیر مدیریت بحران استان تهران افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی احتمال افزایش ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها وجود دارد و در آن زمینه به مردم توصیه می کنیم از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند. .

در این زمینه بخوانید:

هشدار به تماشاگران سیل و فیلمبرداران

وی ادامه داد: به تمامی اعضای ستاد فرماندهی عملیات پیشگیری، هماهنگی و واکنش استان تهران اعم از استانداری، شهرداری، دهیاری ها و ادارات اجرایی و خدماتی ابلاغ شده است تا اقدامات لازم برای جلوگیری از وقوع یک حادثه احتمالی انجام شود. خطر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا