مجله عمومی

همان کریم باقری که تخریبش کردیم!

حالا شاید وقت آن رسیده که به این قضیه تلخ اعتراف کنیم که با کریم باقری در تیم ملی ناعادلانه شده است. او یکی از سرمایه های انسانی ارزشمند فوتبال ایران محسوب می شود، هرچند سهم فنی منحصر به فردی به تیم هایش ندارد، اما عملکرد او به عنوان یک حافظ قانون همیشه ستودنی و تاثیرگذار بوده است.

به گزارش روزنامه کندوج دنیای اقتصاد وی نوشت: شایعات پیرامون اردوی تیم ملی در قطر همچنان ادامه دارد. اردویی که بی نظمی زیادی را به دنبال داشت و منجر به درگیری علنی تعدادی از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی شد. تاثیرات آن ماجرا همچنان ادامه دارد و اوضاع به حدی رسیده است که برخی می گویند ممکن است حمید استیلی شغل خود را به عنوان سرمربی تیم ملی از دست بدهد.

استیلی متهم به عدم برقراری نظم در اردوگاه است. او البته از خودش دفاع کرد و توپ را در زمین دراگان اسکوچیچ انداخت. استیلی حتی از کمیته فنی که صلاحیت مربی کروات را تایید نکرد، دفاع کرد و گفت که این کمیته متشکل از افراد آگاه و دلسوز است! در نتیجه مشخص است که شرایط در تیم ملی چگونه است و کار چقدر شده است. این در حالی است که زمزمه های زیادی درباره احتمال بازگشت کریم باقری به تیم ملی شنیده می شود. دوستیاری که از بازی بسیار سخت مقدماتی در کنار اسکوچیچ ایستاده بود اما پس از قطعی شدن تولید جام جهانی عذرخواهی کردند و با شوخ طبعی و کمی بی احترامی رفتند. حالا می گویند اسکوچیچ آقا کریم را می خواهد. پس از سیو دراگان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت که یک نفر برای حفظ نظم به اردو اضافه می شود و ظاهراً آن فرد کریم باقری است.

حالا شاید وقت آن رسیده که به این قضیه تلخ اعتراف کنیم که با کریم باقری در تیم ملی ناعادلانه شده است. او یکی از سرمایه های انسانی ارزشمند فوتبال ایران محسوب می شود، هرچند سهم فنی منحصر به فردی به تیم هایش ندارد، اما عملکرد او به عنوان یک حافظ قانون همیشه ستودنی و تاثیرگذار بوده است. باقری در راه صعود به جام جهانی هم همین تاثیر را روی تیم ملی گذاشت اما بعدها حرف های ناعادلانه زیادی درباره او زدند و او از تیم ملی کنار رفت. آقایان گفتند چرا باقری برای هر بازی نیمکت نشین تیم ملی باید 100 میلیون تومان بگیرد؟ آره! پول کم نیست اما شاید تیم ملی در شلوغ ترین سال 15 بازی انجام ندهد و قرارداد باقری به یک و نیم میلیارد تومان هم نرسد! آن یک اردو در قطر که او در آن حضور نداشت، جای خالی او به خوبی احساس شد و حالا خیلی ها توصیه می کنند که او در چهار ماه مانده به جام جهانی دوباره به تیم فنی بپیوندد. ای کاش منابع انسانی خود را اینگونه از بین نمی بردیم. خدایا، بعداً به آنها نیاز خواهند شد!»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا