مجله حوادث

همکاری هلال‌احمر و پلیس راهور برای کاهش تصادفات در ایام نوروز

رئیس پلیس راه و هلال احمر در خصوص پیشگیری، رصد و امدادرسانی به حوادث رانندگی و همچنین اجرای طرح امداد نوروزی در جاده های کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کندوج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر؛ صبح امروز رئیس پلیس راه و هلال احمر با یکدیگر دیدار و در خصوص امدادرسانی در جاده های کشور و همچنین برنامه ریزی و هم افزایی برای پیشگیری و کاهش تصادفات و تلفات در ایام نوروز به تبادل نظر پرداختند.

سردار هادیان فر در این دیدار از حضور پررنگ نیروهای امدادی هلال احمر در جاده ها قدردانی کرد و گفت: در سال های گذشته و امسال طرح های امدادی هلال احمر باعث افزایش حضور نیروهای این جمعیت در جاده ها شده است این افزایش ظرفیت در روزهای خاص مانند عید نوروز. نشان از درایت و مسئولیت هلال احمر دارد.

رئیس پلیس راهور افزود: بارها شاهد حضور به موقع هلال احمر بوده ام. نمونه بارز آن عملیات اربعین بود که همه جا در محورهای مواصلاتی غرب کشور دیدم و تاثیر حضورشان مشهود بود.

رئیس هلال احمر نیز در این نشست تاکید کرد: با همکاری و هم افزایی نهادهای مسئول علاوه بر فرهنگ سازی برای پیشگیری از حوادث می تواند در روند امدادرسانی به حادثه دیدگان نیز موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما کمک به کاهش تصادفات و تلفات است اما امدادگران هلال احمر شبانه روز در پایگاه های امدادی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان تلاش می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا