مجله بانوان

هویت واقعی زن مسلمان همواره موجب پیشرفت جامعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد کرمی شامگاه پنج شنبه در نخستین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار افزود: زنان با شجاعت و شهامت در کنار مردان برای پیاده کردن اسلام با امید به آینده ایستادند.

وی ادامه داد: هدف انقلاب اسلامی پیاده کردن اسلام در جامعه است و این مهم ادامه حرکت ائمه معصومین علیهم‌السلام محسوب می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران برخاست چراکه این انقلاب یک جریان عظیم علیه استکبار بود.

وی با بیان اینکه باید در میدان باشیم و با تلاشی خستگی ناپذیر و اراده قوی راه انقلاب را به پیش ببریم، خاطرنشان کرد: زنان با روحیه در تمام دوران انقلاب اسلامی پشتیبان خانواده خود بودند.

کرمی تصریح کرد: از نظر معنوی زنان پیشرفت زیادی دارند بنابراین انتظار داریم؛ این پیشرفت معنوی تأثیر اصلی را در جامعه و خانواده بگذارد.

وی با تاکید بر اینکه مادران نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند، تصریح کرد: در صدر اسلام همواره شاهد زنانی بودیم که ایستادند و با این ایستادگی‌ها تمدن ساز شدند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز دشمن با تمام امکانات می‌خواهد با القای ناامیدی استحکام خانواده را از بین ببرد که البته راه مقابله با این دسیسه‌ها اجرای فرمان الهی است.

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌ای که به خداوند وصل باشد استحکام دارد؛ بیان کرد: اگر در راه خدا بایستیم و فرمان الهی را اجرا کنیم مسلماً به موفقیت‌های بزرگی دست خواهیم یافت.

کرمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران قوی‌ترین مبانی نظری در دنیا را دارد و این انقلاب هویت واقعی زن مسلمان را بانوان داد که این هویت همواره موجب پیشرفت جامعه شده است.

وی اظهار کرد: زمانی که محبت مادر در خانواده باشد فرزند تحت تأثیر محبت‌های دروغین قرار نخواهند گرفت و این محبت باعث رشد و شکوفایی خانواده نیز می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به بانوان حاضر در این همایش ادامه‌داد: غربی‌ها برای ضربه زدن به استحکام خانواده تلاش می‌کنند بنابراین باید در راستای تربیت فرزندان انقلابی و متدین تلاش کنید.

وی بیان کرد: از ظرفیت معنوی خود در راستای رشد، آگاهی، بصیرت و خردورزی خود و خانواده استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا