مجله فرهنگ

«هیچ‌کس منتظرت نیست» به کرمانشاه رسید/ اکران فیلم برای زندانیان

کندوج/کرمانشاه همزمان با آغاز اکران مستند «هیچکس منتظرت نیست» در کرمانشاه، این اثر در زندان مرکزی، مرکز حرفه آموزی و حرفه آموزی ماهیدشت، اردوگاه قطعه 16 سراب نیلوفر و بازداشتگاه به نمایش درآمد.

فیلم مستند «هیچکس در انتظار تو نیست» به تهیه کنندگی مرکز مستند سوره به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلام زاده از امروز (28 آذر) در شهر کرمانشاه اکران خود را آغاز کرد و پیش از این هر روز ساعت 17 در پردیس دانشگاه آزادی نمایش داده می شود. 13:00. یک هفته

برای اکران مردمی این اثر که توسط رادیو «رویش» توزیع می شود، «کسی منتظرت نیست» در اداره جوانان زندان و کانون اصلاح و تربیت مرکزی کرمانشاه (بخش نسوان) و نزدیک به 200 بیمار به نمایش درآمد. کار را تماشا کرد این اتفاق برای اولین بار در یکی از زندان های کشور رخ داد که مورد استقبال بیماران قرار گرفت.

همچنین این مستند اجتماعی در کمپ ترک اعتیاد سراب نیلوفر محل اسکان نزدیک به 600 مرد مجروح و مجتمع حرفه آموزی و حرفه آموزی ماهیدشت که تنها معتادان متجاهر در آن اسکان داده شده اند به نمایش درآمد.

برپایی نمایشگاه در حوزه هنری کرمانشاه و نشست نقد و بررسی از دیگر برنامه هایی بود که در سالن اجتماعات حوزه هنری کرمانشاه با حضور افشین آزادی رئیس حوزه هنری کرمانشاه، اساتید دانشگاه، هنرمندان و سینما دوستان، کارگردان محسن اسلام زاده و … برگزار شد. .

افشین آزادی رئیس حوزه هنری کرمانشاه درباره این مستند گفت: جمعیت کرمانشاه یک میلیون نفر است که متاسفانه حدود 400 هزار نفر از آنها حاشیه نشین هستند. می خواهم از محسن اسلام زاده کارگردان «کسی منتظرت نیست» که این مستند را ساخته و فضا را برای طرح موضوع زنان آسیب دیده باز کرد، تشکر کنم. امیدوارم در این مستند بحثی در مورد پذیرش قربانیان اعتیاد نیز ارائه شود.

این مستند اجتماعی که برای اکران منطقه ای و رویداد محور برنامه ریزی شده است به زودی در شهرهای منتخب ایران اکران می شود.

پخش مستند «هیچکس منتظرت نیست» با محوریت داستان زنانی که در جعبه های مقوایی می خوابند و مصرف کنندگان مواد مخدر و ارائه الگوهای مناسب در بازپروری این افراد به همت «رویش» برگزار می شود. دفتر پخش موسسه بهمنسبز.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا