مجله ورزشی

والیبالیست‌های اعزامی به جام واگنر مشخص شدند

به گزارش شفاف، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین از 27 تا 29 مردادماه برگزار می شود.

تیم ملی والیبال ایران فردا یکشنبه 2 مردادماه برای شرکت در جام واگنر تهران را به مقصد لهستان ترک می کند و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی فهرست 14 نفره اعزامی را تا این لحظه مشخص کرده است. رقابت.

سید محمد موسوی (کاپیتان)، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی اصغر مجدار، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمد طاهر مظاهر محمد وادی و محمد طاهر مظاهر محمد وادی. شرکت کنندگان تیم ایران در جام واگنر هستند.

هدایت تیم ملی والیبال ایران را بهروز عطایی به عنوان سرمربی و اکبر محمدی (سرمربی)، علیرضا طلوکیان، عظیم جزیده و احمد لاهوتی (مربی)، یاناس (مربی بدنساز)، علی فرهادی (پزشک)، رضا قلی پور (درمانگر) بر عهده دارند. . ، حسین خوریانی، امین علی اکبری (آنالیزور) و محمدمهدی افشاری (ماسور) دیگر اعضای تیم فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات هستند.

تیم ملی والیبال ایران پس از جام واگنر برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان جهان راهی اسلوونی می شود و به گفته تکنسین های تیم ملی احتمال حضور شهروز همایونفرمنش در اردوهای اسلوونی و لهستان وجود دارد اما در نهایت یکی از این تیم ها حضور خواهد داشت. بیا. یک روز مانده به آغاز این رقابت ها 14 بازیکن ایرانی برای حضور در جام جهانی مردان انتخاب می شوند.

تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مردان در اسلوونی به مصاف حریفان خود (آرژانتین، مصر و هلند) می رود.

دکمه بازگشت به بالا