مجله ورزشی

واکنش لژیونر ایرانی به شایعات جدایی

به گزارش خبرگزاری کندوج؛ در بازی هفته پانزدهم لیگ هلند، تیم فوتبال فاینورد با تساوی یک بر یک مقابل اوترخت متوقف شد. علیرضا جهانبخش از دقیقه 59 جای خود را به یاوایرو دیلروسون داد و در دقیقه 90 موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند تا صدرنشین لیگ هلند را از شکست دور نگه دارد.

جهانبخش پس از پایان بازی مقابل دوربین تلویزیون ایستاد و به سوالات پاسخ داد. او اعلام کرد که از تساوی تیمش ناامید است و باید برای قهرمانی بیشتر تلاش کنند. بازیکن ایرلندی همچنین گفت از حضور در فاینورد خوشحال است.

جهانبخش در ابتدای صحبت های خود گفت: نیمه دوم را خوب شروع کردیم. می دانستیم برای کسب حداقل یک امتیاز باید چه کار کنیم.

مهاجم ایرلندی درباره نیمه اول هم توضیح داد: مربی قبل از بازی گفت 15 دقیقه ابتدایی سخت خواهد بود. باید تلاش کنیم به حریف فرصت ندهیم اما تنها بعد از 2 دقیقه دروازه ما باز شد.

وی ادامه داد: بعد از پایان نیمه اول شرایط بهتر شد. ما موقعیت های زیادی نداشتیم، اما بیشتر اوقات توپ را در اختیار داشتیم. باید توپ را حرکت می دادیم تا به دنبال موقعیت باشیم.

جهانبخش همچنین گفت: خوشحالم که گل زدم. بعد از مساوی شدن بازی می توانستیم گل دوم را هم بزنیم که متاسفانه نشد. فکر می کنم شایسته پیروزی هستیم و دو امتیاز را از دست داده ایم.

در هفته های اخیر شایعاتی درباره جهانبخش و احتمال جدایی او از فاینورد شنیده می شود. با این حال این بازیکن ایرانی نگران این موضوع نیست. وی گفت: راستش من هم در این زمینه چیزهایی شنیده ام اما تمام تمرکزم روی فاینورد است. بعد از جام جهانی هر روز سرم شلوغ بود. تمرین سخت برای بهتر شدن

این بازیکن ایرانی در نهایت تاکید کرد: به عنوان یک مهاجم می خواهم گل بزنم و پاس گل بدهم، هر روز به این موضوع فکر کرده ام. ما پنجشنبه دوباره بازی می کنیم و این تنها چیزی است که می توانم به آن فکر کنم. من اینجا خوشحالم، ما بهترین هواداران را در هلند داریم. برای من فاینورد جایی است که باید باشم. شما هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما اکنون من اینجا هستم.

258 258

دکمه بازگشت به بالا