مجله ورزشی

پایان تلخ شوخی با برد مراکش مقابل پرتغال/ دختر ۹ ساله قربانی هوادارن رونالدو شد

به گزارش شفاف، اشک های کریستیانو رونالدو در قطر پس از حذف پرتغال مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 به شدت مورد توجه هواداران فوتبال در سراسر جهان قرار گرفت. برخی از جمله یک دختر 9 ساله مراکشی با رونالدو شوخی کردند و عکس های خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. در این ویدئو این دختر رونالدو را مسخره می کند و می گوید: تیم ملی پرتغال الان در فرودگاه است رونالدو کجاست در ماشینش گریه می کند بیچاره رونالدو.

چند روز پس از این اتفاق، مادر این دختر مجبور شد با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی از هواداران ستاره پرتغالی به دلیل آزار و اذیت و توهین های جدی به دخترش، آرامش داشته باشند.

مرعشی مادر این دختر در پستی در صفحه خود نوشت: من مادر دختری هستم که به خاطر ویدیوی کریستیانو رونالدو به شهرت رسید فقط می خواهم بگویم که دخترم در حال حاضر شرایط روحی و روانی بسیار سختی را پشت سر می گذارد. وضعیت عاطفی از نظر این حملات او همچنین از خوردن یا صحبت امتناع می کند. به شما اطمینان می دهم که دخترم قصد توهین به کریستیانو رونالدو را نداشت زیرا او چیزی از فوتبال نمی داند.او فقط آنچه را که در اطرافش شنیده بود تکرار می کرد.

پایان تلخ شوخی با برد مراکش مقابل پرتغال/ دختر 9 ساله قربانی هواداران رونالدو شد

او 9 ساله است و فقط می خواست خوشحالی خود را ابراز کند اما متاسفانه قربانی شبکه های اجتماعی شد. من از همه طرفداران کریستیانو رونالدو به خاطر اتفاقی که افتاده عذرخواهی می کنم، اما سلامت روان دخترم در خطر است. لطفا به عنوان خواهر کوچک خود به تاریخ نگاه کنید و دخترم را ببخشید. “

منبع: انجمن خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا