مجله بانوان

پوچه‌دیاز با هندبالیست‌ها ارتباط خوبی دارد

مسعود ظهرابی گفت: پوچه دیاز اسپانیا رزومه خوبی دارد و ارتباط خوبی با تیم ملی برقرار کرده است.

مدیر فنی تیم هندبال بانوان ایران در گفت وگو با کندوج درباره حضور مونتسرات پوچدیاز اسپانیایی به عنوان مربی تیم هندبال بانوان گفت: او اهل کشوری است که در هندبال سبک و رزومه خوبی دارد. پوچدیاز رابطه خوبی با بازیکنان برقرار کرده و تمرینات را ارتقا می دهد. برنامه ریزی کرده ایم و بر همین اساس ادامه خواهیم داد.

مدیر فنی تیم هندبال بانوان ایران درباره نظر مربی خارجی در مورد هندبال بانوان ایران گفت: او نمی تواند در 8 دور نظری درباره هندبال بانوان ایران داشته باشد. حتما باید ادامه بدیم مطمئنا تیم هندبال بانوان ایران این پتانسیل را دارد که پیشرفت بیشتری داشته باشد و بهتر از جام جهانی اسپانیا ظاهر شود.

وی درباره اردوی تیم ملی هندبال بانوان نیز گفت: حدود 22 روز دیگر مسابقات در کشورهای اسلامی آغاز می شود. چون در آخرین لحظات اعلام شد که تیم ملی بانوان در این مسابقات حضور خواهد داشت، اردو را آغاز کردیم. هفته گذشته در اردوی اول شروع کردیم و در حال تمرین هستیم.

ظهرابی در خصوص شرایط تیم هندبال بانوان گفت: متاسفانه بازیکنان در شرایط بدنی کاملی نیستند. آنها از پایان لیگ به طور منظم تمرین نکرده اند و این کار را سخت تر می کند. تیم فنی و بازیکنان همه تلاش می کنند تا بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهند و از نظر آمادگی بالا ببرند. امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم و در کشورهای اسلامی به نتایج خوبی برسیم.

وی درباره حریفان تیم ملی مقابل کشورهای اسلامی گفت: تیم ملی ایران در جام جهانی اسپانیا به مصاف کامرون رفت. ویدیوی بازی کامرون را چندین بار دیده و آنالیز کرده ایم. تیم افغانستان به تازگی بازی هندبال را در کشور خود آغاز کرده است و آذربایجان زمانی جزو بهترین هندبالیست های سطح دوم و سوم اروپا بود و با ترکیبی از بازیکنان روسی و اوکراینی در مسابقات شرکت می کرد. در حال حاضر هیچ اطلاعات و اطلاعاتی از تیم آذربایجان نداریم. باید ادامه دهیم و ببینیم خدا در مسابقات چه می خواهد.

مدیر فنی تیم ملی هندبال بانوان درباره ترکیب نهایی تیم ملی که به کشورهای اسلامی اعزام می شود، گفت: تا چند روز آینده تیم اصلی را اعلام می کنیم. البته این بدان معنا نیست که کسانی که در این مسابقات شرکت نکنند دیگر ملی پوش نخواهند بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا