مجله علمی و سلامت

پیشنهاد اعطای نشان مسئولیت‌پذیری اجتماعی به بنگاه‌های اقتصادی سلامت

در نشست مدیران حوزه اجتماعی و خیرین وزارت بهداشت با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، ضرورت نگاه علمی در بهره گیری از ظرفیت خیرین، سیمان و مسئولیت اجتماعی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی کشور مطرح شد. . مورد تاکید قرار گرفت و پیشنهاد اعطای نشان ملی مسئولیت اجتماعی در حوزه سلامت ارائه شد.

به گزارش کندوج، در ابتدای این جلسه با حضور مهندس رضا محمودی – مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیرین در حوزه سلامت و مشارکت های مردمی، مهندس حیدری پور مدیر موسسات غیر انتفاعی و امور بهداشتی. خیریه ها و دکتر. گزارشی از فعالیت های سازمان های مردم نهاد و حامیان مالی وزارت بهداشت به محمدی رئیس وزارت بهداشت برای دانشجویان ارائه شد.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت، ضرورت نگاه علمی به استفاده از ظرفیت خیرین، خیرین و مسئولیت اجتماعی شرکتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه تشکیل کمیته مشارکت اجتماعی در سازمان ملی استاندارد ایران به منظور بررسی مدل ها و الگوهای استاندارد ارزیابی سیمان و شرکت ها و بنگاه های اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سازمان کل موسسات بهداشتی و خیریه نیز اعلام کرد که آمادگی دارد سازمان‌های خارج از حوزه سلامت را ارزیابی کند.

از دیگر پیشنهادات اعطای نشان ملی مسئولیت اجتماعی شرکتی در حوزه سلامت بود که رئیس انجمن استاندارد از آن استقبال کرد.

در پایان مقرر شد کمیته ای با حضور نمایندگان دو طرف برای بررسی راه های همکاری بیشتر بین وزارت بهداشت و موسسه استاندارد نروژ تعیین شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا