مجله فرهنگ

چه تعداد تماشاگر به تماشای تئاتر گلاب آدینه رفتند؟

اکران مردمی نمایش «پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه در تماشاخانه شهرزاد آغاز شده و این نمایش در هفته اول پیش فروش میزبان دو هزار مخاطب بوده است.

به گزارش کندوج به نقل از روابط عمومی تالار، نمایش 150 دقیقه ای «پرده خانه» به نویسندگی بهرام بیضایی با فاصله زمانی 15 دقیقه ای از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 21 و آخر هفته ها ساعت 16 روی آنتن می رود. در سالن شماره 2 شهرزاد پذیرای حضار است.

این نمایش حاصل 8 ماه آموزش مداوم توسط یک گروه 100 نفره است.

نورا هاشمی، علیرضا ناشی، مانیا علیجانی، سامان کرمی و سعید چنگیزیان به همراه بیش از پنجاه بازیگر تئاتر به گلاب آدینا در نمایش «پرده خانه» می پیوندند.

گلاب آدینا پیش از این نمایش های «سلطان مار» و «مرگ یزدگرد» اثر بهرام بیضایی را روی صحنه برده است و این نمایش سومین کارگردانی او از آثار بیضایی است.

پیش فروش روزهای جدید این نمایش از امروز شنبه پنجم ساعت 14 در سایت تیوال آغاز شده است و علاقه مندان برای خرید بلیت این نمایش می توانند به صورت حضوری به باجه فروش تئاتر مراجعه کنند.

«دوستان کمدی» به آخرین هفته پخش خود رسید

نمایش «دوستان کومودی» هفته آخر اجرا را پشت سر می گذارد، این اثر از نیمه مهرماه روی صحنه رفته است.

این نمایش با بازی بهنام تشکر، سیما تیرانداز، سینا رازانی و معصومه رحمانی درگیری بین یک خانواده خرده بورژوا با جامعه ای ورشکسته و مضطرب است.

«دوستان کمدی» داستان ژاک و اودیل، زوج نسبتاً مرفهی است که از ازدواج پرتنش خود خسته شده اند و می خواهند با خرید دوستی از فروشگاه، رابطه خود را التیام بخشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا