مجله ورزشی

کاری به همشهری بودن داورمسابقه با سرمربی نفت مسجدسلیمان ندارم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمید مطهری عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش نساجی مازندران مقابل میهمانش نفت مسجد سلیمان در قائم شهر او گفت: نگاه من به فوتبال حرفه ای است و اینها مسائلی نیستند که تمرکزم را بر روی آنها پرت کنم. وی افزود: داور مسابقه مطمئنا به خاطر این موارد اعتبار خود را زیر سوال نخواهد برد.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص دیدار روز شنبه تیمش مقابل تیم نفت مسجد سلیمان همچنین گفت: انتظار دارم بازیکنان تیم نساجی در بازی خانگی پیروز شوند بجای هزاران طرفداران تیم باید شجاعانه بازی کند تا به هدف مهم کسب 3 امتیاز برسد.

مطهری همچنان ادامه داد، تیم نفت هم سخت کوش و ما هم همینطور در حالی که در این مدت خیلی خوب و با دقت برنامه ریزی کرده ایم تا با این تیم بازی کنیم.

وی افزود: بسیار امیدوار هستم که تیم ما از وقفه دو هفته ای لیگ بهره مند شود گرفتن موفق باشید و امتیازات تمرینی مسابقه فردا را به دست آورید.

سرنوشت ما برنده شدن در بازی خانگی است

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت عقب نمانند البته مدعیان همه افکار و ذهن باید در بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز شویم، گفت: محکوم به برد هستیم و باید با خونسردی بازی کنیم تا اسیر ضدحملات تیم نفت نشویم و هواداران را با برد خوشحال کنیم.

مطهری ادامه داد: فکر ما همیشه این است که فوتبال رو به جلو و مالکیت بازی کنیم و به در واقع فوتبال نساجی هم همین طور است. گفت که بنیاد پایه تیم فوتبال نساجی در حال تبلیغ فوتبال زیبا، مالکانه و رویایی است.

او افزود که حداقل طبق آمار، نساجی ساخته شده بر پایه ی مالکیت تیم محترمانه است، زیرا پایه و اساس تیم ما فوتبالی زیبا، مالکانه و آینده نگر است.

خیلی ها از تیم نساجی خبر ندارند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در بخش دیگری با اشاره به اینکه بسیاری از خارجی ها خواستار حضور برخی از بازیکنان مورد نظر خود بودند و ترکیب خاصی را در بازی ها معرفی کردند، گفت: اتفاقات زیادی رخ داد. و داخل اندازه تیم نساجی کارکنان فنی آنها نمی دانند و فقط بازی را می بینند.

مطهری گفت: به حداقل کارکنان فنی ساخته شده بر پایه ی شرایط تیم را در یک بازی مساوی تعیین می کنیم هر حریفی چی گاه به گاه در هر ترکیبی اتفاق خواهد افتاد و تاکتیکی به میدان بروید

با جان وادل ما برای هواداران نساجی می جنگیم

سرمربی تیم نساجی مازندران از حضور مخاطب تیم او در بازی ها انگیزه خانگی در بین بازیکنان برای زیباتر شدن وی درباره روند مسابقه توضیح داد و می گویند: من همیشه با بازیکنانم صحبت می کنم که باید با جان و دل برای هواداران بجنگیم.

مطهری گفت: درحال حاضر حالا دلیل عدم حضور هواداران در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را نمی دانم، اما همه می دانند که زیبایی فوتبال با حضور هواداران مشخص می شود.

V یادآوری کردبه حداقلغیبت هواداران بازیکنان را تشویق می کند تا شجاعانه بازی کنند تا برد را به هوادارانی که در خانه تماشا می کنند، نشان دهند. هواداران همیشه ستاره های تیم بوده اند و برای ما ارزشمند هستند.

به گزارش آنلاین، نشست ما سلام منسوجات مازندران و روغن مسجد سلیمان در داخل هفته هفتم رقابت بخش فوتبال برتر باشگاه های کشور از ساعت 18:00 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر در پایان هفته ششم این رقابت ها تیم نفت مسجد سلیمان با 8 امتیاز و نساجی مازندران با 6 امتیاز به ترتیب در رده هشتم قرار دارند. یازدهم جدول رده بندی در این مسابقات قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا