مجله ورزشی

کار سختی با سه تیم ملی داریم/حضور کی روش بالای سر سه نفر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امید ابراهیمی در مورد وضعیت تیم ملی در فاصله سه هفته مانده به شروع جام جهانی اظهار داشت: فکر می کنم همه چیز طبق برنامه تیم فنی پیش می رود. من هم بعد از تعطیلی لیگ قطر به دلیل جام جهانی این کشور به تهران آمدم و با تمرکز کامل در تمرینات تیم ملی شرکت می کنم.

وی افزود: به غیر از بازیکنانی که هم اکنون در تهران تمرین می کنند، البته ترکیب نیز در سطح بالایی تمرین می کند و در فاصله 21 روز تا آغاز جام جهانی، برنامه تیم ملی با نظم خاصی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه انگیزه تیم ملی در بالاترین حد ممکن است، گفت: در جام جهانی گذشته با چهار امتیاز بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران را به دست آوردیم اما هدف خودم این است که اگر جزئی از تیم ملی در جام جهانی قطر به همراه سایر بازیکنان برای بهبود نتایج جام جهانی قبلی. ما مربی بزرگ و با تجربه ای مثل کارلوس کی روش داریم و تیم ما بازیکنان باتجربه تری نسبت به قبل دارد. در روسیه 5 یا 6 بازیکن تجربه حضور در جام جهانی را داشتند، اما در تیم فعلی 15، 16 بازیکن جام جهانی را تجربه کرده اند و نسبت به قبل تیم بهتری هستیم و این فرصت را داریم که بتوانیم با این تیم رقابت کنیم. همدلی که در تیم ملی وجود دارد باید نتایج خوبی کسب کنیم و باعث سربلندی ایران و مردم عزیز کشور شویم.

ابراهیمی درباره وضعیت رقبای ایران نیز بیان کرد: انگلیس یکی از مدعیان جام است. این یک ارزیابی کلی و کلی از تیم انگلیسی است. ولز و آمریکا تیم های ناشناخته ای نیستند و بازیکنان باکیفیتی دارند و مطمئنا مقابل این سه تیم کار آسانی نخواهیم داشت. با این حال، مسئولیت بازیکنان در قبال کشور و ملت را دشوارتر می کند. باید بپذیریم که در گروه آسانی نیستیم اما از طرفی حریف آسانی برای رقبایمان نخواهیم بود. آنها همچنین می دانند که ایران روز سختی را برای آنها رقم خواهد زد. شور و نشاط، اتحاد و یکپارچگی تیم ملی ایران کار را برای رقبای ما سخت خواهد کرد.

این بازیکن ملی پوش درباره تمرینات خود برای کسب سه مدال نقره در کنار شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان گفت: شاید برایتان جالب باشد که وقتی در راه ایران بودیم و داشتیم صحبت می کردیم، فکر می کردیم قرار است هر روز تمرین کنیم. زیر نظر یک مربی بدنسازی در ایران اما وقتی وارد ایران شدیم کارلوس کی روش صبح و بعدازظهر در تمرین سه نفره همراه ما بود. این قضیه باز هم عظمت کی روش را به ما نشان داد. خیلی جالب است که یک مربی با نام، سنت و تجربه آنقدر برای بازیکنانش ارزش قائل است که حتی صبح و بعد از ظهر تمرینات سه نفره آنها را تماشا می کند. این رفتار نشان می دهد که او چقدر به جزئیات اهمیت می دهد و چقدر زمان صرف آماده سازی تیم و بازیکنانش می کند.

ابراهیمی در خاتمه گفت: با نزدیک شدن به جام جهانی احساس حضور در این مسابقات بیشتر می شود و ما بازیکنان شبانه روز به این موضوع فکر می کنیم. به هر حال، جام جهانی بزرگترین رقابت ورزشی در جهان است و همه ما هیجان زده هستیم که به این رویداد نزدیک شویم. ما با تمام توان و اشتیاق و عزم خود تلاش می کنیم تا مردم کشورمان را شاد کنیم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را برای سربلندی مردم و کشور به کار خواهیم بست.

دکمه بازگشت به بالا