مجله علمی و سلامت

کاهش محدودیت‌های سفری در دانمارک

براساس یک گزارش شفاف به نقل از فوربس ، دانمارک به یکی از کشورهای اروپایی تبدیل شد که با کاهش محدودیت های سفر شروع به راه اندازی مجدد صنعت گردشگری کرده است.

اکنون دانمارک به گردشگران از اتحادیه اروپا و منطقه شینگن اجازه می دهد که مطابق قانون وارد کشور شوند.

تصمیم جدید دانمارک ، که از 14 مه اعمال شد ، به کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن با وضعیت نارنجی یا زرد اجازه می دهد وارد کشور شوند. پیش از این فقط سفرهای ضروری به دانمارک امکان پذیر بود.

محدودیت های سفر برای گردشگران قرمز همچنان باقی است ، اما در حال حاضر هیچ یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه شینگن در هلال احمر نیستند. در نتیجه ، دانمارک اکنون پذیرای گردشگران از تمام کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است.

با این حال ، مسافران باید قبل از پرواز ، شواهدی از نتیجه منفی در آزمایش های تاج ارائه دهند. البته این قوانین در مورد گردشگرانی که از کشورها و مناطق زرد سفر می کنند اعمال نمی شود.

مسافران کشورهای نارنجی که قصد سفر به دانمارک را دارند و می توانند در برابر ویروس کرونا واکسینه و ایمن شوند و آزمایش Corona منفی داشته باشند مجاز به رفتن به دانمارک هستند. کسانی که این گزینه را ندارند باید حداقل چهار روز قرنطینه شوند تا نتیجه نهایی آزمایش آنژیوپلاستی عروق بیماری کرونا ثبت شود.

تا 12 ماه مه ، تعداد کل افراد آلوده به ویروس در دانمارک 262159 نفر و تعداد کل مرگ های ناشی از ویروس 2499 نفر بوده است.

فرآیند واکسیناسیون در دانمارک پس از ممنوعیت واکسن Astrazenka به تأخیر افتاد. تا به امروز ، 57.52٪ از دانمارکی ها حداقل یک واکسن تاج دریافت کرده اند و 16.72٪ نیز به طور کامل واکسینه شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا