مجله ورزشی

کاپیتان پیکان پس از باخت به فولاد: نیامده‌ایم که راحت میدان را ترک کنیم

کاپیتان تیم والیبال پیکان پس از شکست مقابل فولاد سیرجان ایرانیان گفت: کار هنوز تمام نشده است. نیامده‌ایم که راحت میدان را ترک کنیم. امیدوارم بازی بعدی، بازی خوبی باشد، تماشاگران لذت ببرند و به مسابقات برگردیم.  

به گزارش کندوج، تیم‌های والیبال فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران در اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ یکشنبه شب، پنجم فرودین به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان ایرانیان موفق شدند سه بر یک(۲۵ بر ۱۷، ۲۸ بر ۲۶، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۸ بر ۲۶) به پیروزی برسد.

علیرضا بهبودی کاپیتان تیم پیکان در مورد این بازی گفت: بازی خیلی خوب بود. در ست اول اشتباهات زیادی داشتیم اما از ست دوم به بعد که اشتباهاتمان کمتر شد، بازی خیلی بهتر شد.  

او ادامه داد: مقابل تیم باکیفیتی بازی داشتیم و باید حداقل خودمان را به این تیم نزدیک می‌کردیم. فکر می‌کنم از ست دوم به بعد این کار را انجام دادیم. کار هنوز تمام نشده است. نیامده‌ایم که راحت میدان را ترک کنیم. امیدوارم بازی بعدی، بازی خوبی باشد، تماشاگران لذت ببرند و به مسابقات برگردیم.  

بهبودی که از والیبالیست‌های باتجربه لیگ است در پاسخ به این سوال که قرار است تا چه زمانی بازی کنید، گفت: تا هر جایی که بدنم این اجازه را بدهد ادامه می‌دهم و هر کجا که حس کنم نمی‌توانم به تیمم کمک کنم تمامی سال‌هایی که بازی کرده‌ام را بر می‌دارم و خداحافظی می‌کنم.  

انتهای پیام 

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا