مجله حوادث

کشف ۶ هزار تن کالای احتکاری و دستگیری ۵۵۳ متهم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا امین از کشف بیش از 6 هزار تن کالای اساسی و دستگیری 553 متهم در هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش کندوج، سردار غلامرضا رضاییان در تشریح جزئیات این مقاله گفت: با توجه به اینکه کسبه در حال احتکار و امتناع از تهیه اقلام و محصولات مورد نیاز مردم برای کسب سود کلان، مبارزه با قاچاق، احتکار و اخلال هستند. تقویت طرح ها تولید و توزیع محصولات اساسی و استاندارد در کشور با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به تحقیقات میدانی در خصوص توسعه فعالیت اقتصادی و سامانه عرضه و تقاضای محصولات اساسی و حیاتی در کشور، افزود: پلیس مخفی پلیس امنیت اقتصادی هفته گذشته 2 هزار و 857 تیم مشترک از 3 هزار و 651 مرکز ذخیره و توزیع تشکیل داد. و انبارها اقلام و محصولات اساسی مورد بررسی و بازرسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون امنیت اقتصادی شهرستان فرجا گفت: در این مدت بازپرسان امنیت اقتصادی اقدامات تخصصی پلیس را برای نگهداری و نگهداری کالاهای اساسی و مایحتاج مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و در بازدید و بازرسی بیش از 6 هزار تن کالاهای اساسی کشف کردند. مانند برنج، گندم و گندم، روغن آشپزی، لوازم خانگی، 583555 نوع دارو، بیش از 25000 قوطی نوشیدنی انرژی زا و غیره یافتند.

به گزارش سایت پلیس، رضائیان با اشاره به اینکه کارشناسان در برآوردهای اولیه ارزش اقلام و کالاهای مکشوفه را بیش از 2 هزار میلیارد ریال برآورد کردند، گزارش داد: در این رابطه 301 دستگاه خودرو و 41 محل توقیف شد. مربوط به این پرونده پلمب شد و 553 متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و خودروها روانه پارکینگ شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا