مجله حوادث

کلاهبرداری از ۲۰۰ نفر در پوشش فروش سوالات کنکور و امتحان نهایی

رئیس مرکز مبارزه با جرایم کشوری و سازمان یافته پلیس فتا از دستگیری دو مردی که اقدام به تقلب در قالب فروش سوالات کنکور و امتحانات نهایی کرده بودند خبر داد.

به گزارش کندوج، سرهنگ مصطفی نوروزی در این باره گفت: با نزدیک شدن به ایام امتحانات نهایی و کنکور، فعالیت مجرمان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور و امتحانات نهایی از این نظر به همان میزان مشاهدات افزایش یافته است. . ساخته شده در دنیای آنلاین و گروه های فعال در این زمینه، نظارت و شناسایی عاملان و گردانندگان آنها در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

وی افزود: در حالی که تحقیقات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا انجام شد، با هماهنگی مراجع قضایی در دو حوزه مختلف، دو گرداننده کانال فعال در زمینه فروش کنکور و امتحانات نهایی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با جرائم کشوری و سازمان یافته پلیس فتا ادامه داد: این افراد در بازجویی به خیانت به حدود 200 متقاضی و خانواده آنها در قالب فروش سوالات نهایی و کنکور اعتراف کردند.

به گزارش سایت پلیس، وی افزود: اقدامات پلیس فتا برای مقابله با انواع اقدامات مجرمانه در این حوزه به ویژه در دستور کار یگان های پلیس قرار دارد.

ادامه مطلب:


هشدار پلیس نسبت به اشغال


2 فروشنده کلاهبرداری آنلاین را دستگیر کنید

رئیس مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته و جنایی فتا فرجا به ساکنین توصیه کرد: با توجه به اینکه فعالیت هر سایت، صفحه و کانال در شبکه های اجتماعی پیرامون فروش سوالات نهایی و کنکور صرفاً به منظور فریب متقاضیان و متقاضیان موجود است. . کانال‌ها مربوط به سوالات سال‌های گذشته هستند و برای جلب اعتماد کاربران تشویق می‌شوند. بنابراین اکیداً توصیه می کنیم که این تبلیغات را زیر نظر نگیرید.

پیش از این سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری پنج نفر در این رابطه خبر داده بود و در پاسخ به استعلام کندوج مبنی بر فروش اینترنتی کنکور گفت: با کلاهبرداری. شهروندان باید در این زمینه هوشیار باشند و بدانند که اتهام فروش سوالات کنکور کذب است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا