مجله عمومی

کنگره شهدای اصفهان در کشور نمونه شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار مجتبی فدا در ستاد کنگره ملی سرلشکرها و 24 هزار شهید استان اصفهان اظهار داشت: تعداد بالای شهدای استان اصفهان نسبت به درصد جمعیت این استان در کشور نشانه آن است. از ظرفیتی که این شهدا برای نظام و انقلاب ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا قرارداد بستند و مهمترین سرمایه خود یعنی جان خود را در راه خدا دادند، گفت: قدم برداشتن در راه گرامیداشت نام و یاد شهدا باید از دل و بیرون باشد. محدودیت های سازمانی و قدم برداشتن در این راه در کنار میثاق و میثاق با خود شهداست.

فرمانده صاحب الزمان(عج) ارتش در استان اصفهان خاطرنشان کرد: جنگ ما در دوران دفاع مقدس گنجینه بود اما در سال های بعد از آن هیچ گاه با همه ابعادش مطرح نشد و برای مردم تبیین نشد.

وی با تاکید بر اینکه ما در قبال مردم مسئولیت داریم، گفت: حضور پرشور و خیره کننده مردم در مراسم تشییع شهدای امنیت هفته گذشته و همچنین حضور باشکوه ایشان پیش از این در مراسم ارتحال حضرت آیت الله ناصری، تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار. شهدا حادثه تروریستی اتوبوس زاهدان و تشییع شهدای غواص و… یادآور حضور و همراهی مردم در همه عرصه هاست.

فدا گفت: معجزات شهدای زیادی دیده و ثبت شده است و خواهید دید که اگر خالصانه برای گرامیداشت یاد و نام شهدا تدابیری اتخاذ کنیم خود این شهدا چگونه دست ما را می گیرند و به کار ما اثر می دهند. ” “

وی از دیدار اعضای کنگره ملی سرلشکرها و 24 هزار شهید استان اصفهان با رهبر معظم انقلاب در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کارگران نسبت به شروع هر چه سریعتر مسائل مربوط به کنگره جدیت داشته باشند. ممکن است. و امکان پذیر است.

فرمانده صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: باید تلاش کنیم مجمع شهدای استان اصفهان بهترین مجلس شهدا در کشور باشد تا خانواده شهدا شاد شوند و این به خاطر این است که این مردم و این شهدا دارند. این را فهمیدیم و باید تلاش کنیم که بالاترین باشیم، عزت و احترام برای شهدا داشته باشیم.

وی در بخش دوم سخنان خود به مناسبت هفته بسیج، بسیج را نه به عنوان یک ساختار و تشکیلات، بلکه به عنوان یک فکر و اندیشه دانست که با مشارکت مردم، این همان چیزی است که حضرت امام (ره) در نظر داشتند. ، هدف انقلاب و اسلام را محقق می کند.

فدا کارنامه بسیج از ابتدای تشکیل را عالی و پایداری و استقرار نظام، دفاع در برابر گروه های تروریستی و تجزیه طلب، جنگ با صدام، جهاد در عرصه سازندگی، مقابله با غیر مترقبه دانست. رویدادها و عرصه در عرصه مبارزه با کرونا از خدمات برجسته است. بسیج در این زمان حساب کرد.

وی همچنین با اشاره به نقش بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی جنگ نرم دشمن، خاطرنشان کرد: گسترش سبک زندگی اسلامی، محرومیت زدایی و اشتغال از دیگر اقدامات است.

دکمه بازگشت به بالا