مجله فرهنگ

«کوین اسپیسی» فردا محاکمه می‌شود

دادگاه کوین اسپیسی برنده جایزه اسکار پنج سال پس از طرح اولین اتهامات جنسی در نیویورک برگزار می شود.

به گزارش کندوج، به نقل از گاردین، فردا (پنجشنبه 14 اکتبر) در نیویورک، «کوین اسپیسی» با اولین پرونده از سلسله اتهامات آزار و اذیت جنسی که به دهه ها قبل برمی گردد، در دادگاهی که می تواند سایه های بیشتری را بر آن وارد کند، روبرو خواهد شد. این. حرفه ای درخشان بازیگر سینما و تئاتر.

پرونده این بازیگر 63 ساله به اتهامات آنتونی رپ، بازیگر موزیکال رانت برادوی که علناً اسپیسی را به تجاوز جنسی به او متهم کرد، متمرکز است.

آنتونی رپ همچنین ادعا می کند که اسپیسی با نام اصلی کوین اسپیسی فاولر در سال 1986 در یک مهمانی در منهتن، زمانی که او 14 ساله و اسپیسی 26 یا 27 ساله بود، برای لذت جنسی به او مراجعه کرد. و حالا 40 میلیون دلار غرامت می خواهد.

محاکمه اسپیسی بر اتهامات رپ مبنی بر ایجاد عمدی ناراحتی عاطفی و نه تجاوز جنسی متمرکز خواهد بود. یک ادعای تجاوز جنسی در ژوئن رد شد زیرا خیلی دیر ارائه شده بود.

اسپیسی اتهامات مربوط به آزار جنسی را رد کرد و در توییتر نوشت: «من هیچ خاطره ای از این حادثه ادعایی ندارم. اگر آنطور که او تعریف می کند رفتار کردم، صادقانه ترین عذرخواهی را به خاطر مستی ام به او مدیونم و عمیقاً برای احساساتی که او توصیف می کند که در تمام این سال ها با خود حمل کرده ام متاسفم.”

در سال 2019، اسپیسی توسط یک مرد 18 ساله به تجاوز و تجاوز جنسی متهم شد و این شکایت به دلیل عدم وجود شاهد شاکی رد شد.

در میان اتهامات وارده به اسپیسی، کارنامه این بازیگر برنده دو جایزه اسکار خراب شده و پس از اخراج از سریال «خانه پوشالی»، نقش جی پل گتی، سرمایه دار نفتی، در فیلم «همه پول های دنیا» ساخته ریدلی ایفای نقش کرد. ” «اسکات» نیز از او گرفته شد و «کریستوفر پلامر» جایگزین آن شد.

شرکت نتفلیکس همچنین فیلم بیوگرافی «گور ویدال» رمان نویس و نمایشنامه نویس آمریکایی با بازی کوین اسپیسی را کنار گذاشته و او نیز از بازی در نقش چنگیز خان در فیلم «1242: دروازه بهشت» کنار گذاشته شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا