گره‌ کور تراکتور مقابل قطری‌ها

گره‌ کور تراکتور مقابل قطری‌ها

کندوج/آذربایجان شرقی جالب است بدانید تراکتور مقابل تیم های قطری با یک رکورد منفی مواجه است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسیر توسعه فوتبال در قاره کهن تصمیم گرفته تا به سراغ الگوبرداری از ساختارهای اروپایی برود و قرار است از فصل جدید، مسابقات باشگاهی در سطح قاره کهن در قالب سه سطح لیگ نخبگان آسیا، لیگ قهرمانان آسیا ۲ و ای‌اف‌سی‌ چلنج‌کاپ به انجام برسد؛ همان‌طور که در طول سالیان اخیر در قاره اروپا و با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا، مسابقات باشگاهی در قالب لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس به انجام می‌رسد.

استقلال و پرسپولیس نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا هستند و تراکتور و سپاهان نیز در لیگ قهرمانان آسیا ۲ به رقابت خواهند پرداخت.

تراکتور به لطف قهرمانی سپاهان در جام حذفی به عنوان تیم چهارم فصل گذشته لیگ‌برتر به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲ راه پیدا کرده در گروه A با تیم های موهان باگان هند، الوکره قطر و روشن تاجیکستان رقابت خواهد کرد.

تی‌تی‌ها در شرایطی به دنبال حضور در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا ۲ هستند که این رقابت‌ها اختلاف سطح مشهودی با لیگ نخبگان آسیا دارد. طبق تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲ با حضور ۳۲ تیم (۱۶ تیم منطقه غرب و ۱۶ تیم منطقه شرق) دنبال خواهد شد.

قرمزپوشان در نخستین تقابل خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ (به وقت ایران) روز چهارشنبه در ورزشگاه الجنوب به دیدار الوکره قطر خواهند رفت.

نکته جالب راجع به تقابل تراکتور با تیم های قطری اینکه، تی‌تی‌ها تاکنون موفق به شکست تیمی از شمال شرق شبه جزیره عربستان نشده‌اند. چهار شکست و دو مساوی در مجموع شش دیدار، کارنامه تیره قرمزپوشان برابر قطری‌ها را نمایان می‌سازد.

به گزارش کندوج، تراکتور به لطف خرید های پرسروصدای خود در بازار تابستانی نقل‌وانتقالات و حضور دراگان اسکوچیچ در راس کادرفنی در زمره مدعیان لیگ‌برتر فوتبال ایران قرار گرفته است. آن‌ها چند روز قبل متحمل شکست تلخی برابر ذوب‌آهن در لیگ‌برتر شدند؛ با این حال انگیزه تراکتوری‌ها برای درخشش در آسیا، کتمان ناپذیر است و باید دید آیا در گام نخست موفق به شکستن این رکورد منفی مقابل نماینده قطر خواهند شد یا نه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا