مجله فرهنگ

یک ادعای عجیب درباره پیش‌بینی نتیجه دیدار امشب انگلیس

انگلیس امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سنگال می رود. تیم ملی این کشور به غیر از مقام چهارمی در سال 2018، دو بار در مرحله یک چهارم نهایی، دو بار در مرحله یک هشتم نهایی و یک بار در مرحله گروهی حذف شده است. سایت ABC در ادعایی عجیب و «باور نکردنی» از موفقیت تیم ملی انگلیس به شبکه پخش کننده مسابقات خبر می دهد.

به گزارش کندوج، هواداران انگلیس باید از روندی که تیمشان در جام جهانی طی کرده است هیجان زده باشند. سه شیرها برای اولین بار از سال 2006 در صدر گروه خود قرار گرفتند، شکست ناپذیر بودند و با زدن 10 گل، بیش از هر تیم دیگری در این جام جهانی، قدرت تهاجمی خود را نشان دادند.

با این حال، فوتبال غیرقابل پیش بینی است و انگلیس ممکن است دلیلی برای ترس از 16 حریف آخر خود در سنگال داشته باشد که حتی بدون بهترین بازیکن خود، مهاجم بایرن مونیخ، سادیو مانه، تهدیدی واقعی به شمار می روند.

شبکه ABC در ادامه گزارش خود به اعتقاد عجیب برخی از انگلیسی ها به نقش تاثیرگذار این شبکه در نتایج تیم ملی انگلیس اشاره کرد و گفت: لزوماً دلایل داخل زمین نیست که باعث می شود انگلیس هوادار شود. نگران نتایج این بازی است. انگلیس دو بار در مرحله یک چهارم نهایی، دو بار در مرحله یک شانزدهم نهایی و یک بار در مرحله گروهی حذف شده است. جدای از مقام چهارمی او در سال 2018. “اگرچه یک الگوی منظم برای این بازی ها وجود دارد، اما تقریباً همه چیز به پخش کننده مربوط می شود.”

به طور معمول، پوشش تلویزیونی مسابقات مهم جام حذفی انگلیس بین BBC دولتی و شبکه خصوصی ITV تقسیم می شود.

از سال 1998 تا به امروز، در 24 سالی که تماشای مسابقات فوتبال انگلیس اغلب برای هواداران دردناک و مضطرب بوده است، 16 بازی توسط بی‌بی‌سی و 15 بازی توسط آی‌تی‌وی پخش شده است که در پنج بازی حذفی هر دو به اشتراک گذاشته شده‌اند. اینترنت.

حالا اگر به نتایج مسابقات نگاه کنیم، زمانی که بازی جام جهانی انگلیس از شبکه بی‌بی‌سی پخش می‌شود، این تیم رکورد باورنکردنی 75 درصد برد را دارد و این رقم در ITV به 13.33 درصد کاهش می‌یابد.

ادعای عجیب برای پیش بینی نتیجه بازی امشب انگلیس

به طور کلی، از سال 1998، در طول جام جهانی، انگلیس 70.37 درصد برنده شدن در BBC را در مقایسه با 25 درصد در ITV ثبت کرده است. اکنون در مقیاس کوچک این روند در قطر نیز تکرار شد. دو برد انگلیس مقابل عربستان سعودی (6-2) و ولز (3-0) از شبکه بی بی سی پخش شد، در حالی که تساوی 0-0 مقابل تیم ملی جوانان آمریکا از شبکه ITV پخش شد.

این گزارش در عین حال تاکید کرد: همه ما می دانیم که این نگرش مضحک است که ادعا کنیم مسابقه در هر شبکه خاصی برای کسانی که در میدان مسابقه می دهند اهمیت دارد. دلیل اینکه انگلیس نمی تواند در تورنمنت های بزرگ برنده شود به این دلیل نیست که چه کسی مسابقات مردم را در دوردست ها اعلام می کند یا علامت گذاری می کند.

ادعای عجیب برای پیش بینی نتیجه بازی امشب انگلیس

با این حال، به وضوح یک معمای آماری وجود دارد که نشان می‌دهد موفقیت انگلیس مستقیماً به این بستگی دارد که بینندگان آنلاین برای تماشای تیم ملی کشورشان انتخاب کنند.

این موضوع را چند بازیکن تیم ملی انگلیس اذعان کرده اند. گری لینهکر، اسطوره مهاجم انگلیس و مدیر فوتبال بی‌بی‌سی، گری لینهکر، پس از پیروزی قاطع انگلیس در مرحله گروهی مقابل ولز در آخرین بازی خود خاطرنشان کرد: “انگلیس در صدر جدول قرار خواهد گرفت و آنها یکشنبه به مصاف سنگال خواهند رفت، این “همچنین زنده در … ITV … خوب.”

بنابراین، آیا انگلیس شانس برد دارد؟

این گزارش نتیجه گیری می کند:

جدا از این که مهم نیست کدام تلویزیون بازی را نشان می دهد، انگلیس در فرم خوبی است و تیم هجومی جوانی دارد که می تواند دفاع حریف را منفجر کند. از سوی دیگر سنگال شکست ناپذیر است و پیش از این در این مسابقات مغلوب هلند شده است. علاوه بر این، اینطور نیست که انگلیس اخیراً در ITV برنده نشده باشد. در واقع، سه شیرها سرانجام در آخرین جام جهانی با شکست 4-3 کلمبیا در ضربات پنالتی پس از تساوی 1-1، رکورد وحشتناک ضربات پنالتی خود را در ITV شکستند.

ITV تصمیم گرفته است در صورت پیروزی انگلیس در مسابقه امشب، قسمتی از برنامه کمدی طولانی مدت خود Bloopers را پخش کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا