مجله ورزشی

۴ طلا و یک نقره رهاورد حضور تکواندوکاران ایران در تورنمنت پاکستان

4 ملی پوش تکواندوکار ایران با کسب 4 مدال طلا در مسابقات بین المللی پاکستان کار خود را به پایان رساندند.

به گزارش کندوج، در چهارمین دوره بازی های آزاد آسیایی با حضور 536 شرکت کننده از 19 تا 23 آبان ماه به میزبانی اسلام آباد پاکستان برگزار شد که چهار ملی پوش ایرانی با کسب 4 مدال طلا و حسن بشیری یک نقره به دست آوردند.

در آخرین روز مسابقات آرمین هادی پور با حضور 38 تکواندوکار در وزن 58 کیلوگرم به تساوی رسید و در دور شانزدهم “گوپتا” از نپال را 2 بر صفر شکست داد. وی در دور هجدهم با همین نتیجه نماینده سریلانکا یعنی تلیکا را شکست داد. سپس با پیروزی ۲ بر صفر مقابل «رسول» از پاکستان راهی نیمه نهایی شد.

وی در مرحله نیمه نهایی “یوسف زکی” نماینده مصر را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و با پیروزی در فینال با “جسوربک” از قزاقستان به مدال طلا دست یافت.

در وزن 68 کیلوگرم 33 تکواندوکار حضور داشتند و محمد صادق دهقانی پس از استراحت در دو راند “منیر” از پاکستان را شکست داد و سپس “ماهارا” از کره جنوبی را شکست داد. دهقانی در یک چهارم نهایی مقابل “ورست” از قزاقستان با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

وی در نیمه نهایی “نجم الدین” نماینده ازبکستان را 2 بر صفر شکست داد و در فینال مقابل “الدار” از قزاقستان پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

شایان ذکر است در روز اول و دوم این مسابقات دانیال گرگیری در وزن 74- کیلوگرم و فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

هدایت تیم ملی در این مسابقات بر عهده مجید افلاکی است. جلال خدامی به عنوان مربی او را همراهی می کند. همچنین تورج خوشروزی سرمربی تیم ملی نیز هست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا