مجله عمومی

۸۰ پروژه در گناوه افتتاح یا آغاز می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدتقی صفری پنجشنبه شب در این آئین عطر افشانی و تجدید میثاق با شهدا در گلزار مطهر شهدای شهرستان گناوه، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: امروز در این مکان مقدس جمع شده‌ایم تا بار دیگر با شهدا و امام راحل (ره) و رهبری عهد و پیمان ببندیم که با تمام وجود در راه دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب، اسلام، نظام اسلامی و تداوم مسیر نورانی شهدا با بصیرت، دشمن شناسی و امید به آینده انقلاب و تبعیت پذیری از رهبری و خدمت رسانی بیشتر به مردم گام برداریم و این راه را ادامه خواهیم داد.

فرماندار گناوه با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی احیاگر تفکر علوی و فاطمی است افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و حمایت مردم به پیروزی رسید تا اسلام ناب و اهل بیت (ع) را به جهان معرفی کند و آزادی و استقلال را برای کشور به ارمغان آورد.

وی گفت: مردم ایران اسلامی با شرافت از امام خود استقبال کردند و امام (ره) صدای اسلام ناب علوی و فاطمی را به گوش جهانیان رساند و با اقتدار حکومت اسلامی تشکیل داد.

۸۰ پروژه در گناوه افتتاح یا آغاز می‌شود

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز انقلاب اسلامی با تکیه بر فضل الهی، قرآن مجید، اهل بیت (ع) و مردم شجاع ایران اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، راه خود را ادامه خواهد داد.

فرماندار گناوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی خدمات و دستاوردهای بسیاری در کشور به همراه داشته است افزود: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای بیان این دستاوردهای نظام و دولت انقلابی و پاسداشت ایثار و فداکاری‌های شهدا است.

صفری بیان کرد: در دولت سیزدهم گام‌های مؤثری در رفع مشکلات و توسعه زیرساخت‌ها و خدمت به مردم برداشته شده است که در شهرستان گناوه نیز در حوزه‌های مختلف برنامه‌های مهم و مؤثری اجرا یا در حال اجرا است و باید به نحو شایسته اطلاع رسانی شود..

وی گفت: در دهه مبارک فجر امسال، ۸۰ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح یا اجرا خواهد شد که یکی از مهمترین این پروژه‌ها طرح توسعه بندر گناوه است.

۸۰ پروژه در گناوه افتتاح یا آغاز می‌شود

فرماندار گناوه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار مناسب شهرستان گناوه برای سرمایه گذاری، از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت می‌کنیم تا در شهرستان سرمایه گذاری کنند و ما آماده همکاری با سرمایه گذاران در شهرستان هستیم.

شرکت کنندگان در این آئین معنوی با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه بر مزار مطهر شهدای شهرستان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، شهدای والامقام، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

دکمه بازگشت به بالا