مجله فرهنگ

برگزاری مجازی کنگره شعر عاشورایی

سیزدهمین کنگره ملی شعر عاشورای قروه امسال به دلیل ویروس کرونا به صورت آنلاین و آنلاین برگزار می شود.

به گزارش کندوج ، شهلا مژده ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد قروه ، سیزدهمین مجلس شورای ملی قروه را درباره شعر عاشورا اعلام کرد و گفت: خواهد بود.

به گفته وی ، این کنگره با هدف شناسایی هواداران فرهنگ قدرتمند عاشورا ، اشاعه فرهنگ عاشورا و ادبیات دینی ، شناسایی و تجلیل از نویسندگان آثار فرهنگی و ادبی عاشورا ، ارتقا the کیفیت شعر مذهبی و گسترش هرچه بیشتر آن انجام می شود. ، توجه به کیفیت و پرستش شعرها در مراسم مذهبی و بررسی فرهنگی فرهنگ عاشورا در سطوح مختلف برگزار می شود.

مژده با بیان اینکه سیزدهمین کنگره در دو قسمت برگزار می شود ، افزود: بخش عمده شعر عاشورا و بخش ویژه ای شامل شهدای کردستان و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، بخش ویژه ای به زبانهای کردی ، ترکی و فارسی خواهد بود.

وی در مورد شرایط مجلس صحبت کرد و یادآور شد: کسانی که علاقه مند به شرکت در مجلس سیزدهم هستند ابتدا باید درخواست شرکت در مجلس را دریافت کنند و سپس کار خود را ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه همچنین گفت: شرکت کنندگان می توانند برنامه را از دو طریق دریافت کنند: ارسال شماره یک به 30004505003200 یا بارگیری برنامه از صفحه HTTPS://BIT.LY/3FXIL28.

مژده آخرین کارهای دفتر مجلس را تا اولین سه شنبه ماه اکتبر در نظر گرفت و زمان برگزاری آنلاین پارلمان و تقریباً روز چهارشنبه 9 آنلاین را اعلام کرد.

شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 08735247420 و 08735222260 و شماره موبایل 09014613979 تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا