مجله حوادث

استخدام معلم خصوصی، ترفند خواستگار شیاد

پست الکترونیک:

سرهنگ بیژن جنتی رئیس اداره پلیس شهر فردیس گفت: پس از دریافت شکایت از دادستانی عمومی و انقلاب فردیس از اداره پلیس FATA ، یک فرد ناشناس یک تبلیغ جعلی برای یک معلم خصوصی را در وب سایت دیوار ، آدرس ، اطلاعات و اسناد خود قرار داد. به بهانه استخدام و سپس آزار و اذیت وی ، پیشنهاد ازدواج با وی ، پیگیری پرونده و رسیدگی به شکایت در دستور کار پلیس فردی قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستان فردیس افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات گسترده پلیسی متهم را شناسایی کردند. وی پس از تماس با پلیس برای بازجویی ، توضیح داد که چرا آگهی استخدام یک معلم را منتشر کرده و یک شریک زندگی مناسب پیدا کرده است. در میان کسانی که تماس گرفتند ، چندین مرد شرایطی را که او می خواست ، تحت عنوان استخدام شدن ، اسناد و عکس های شخصی دریافت کردند و در میان آن مردانی که دوست داشت ، شاکی را انتخاب کرد و پیامی را به او پیشنهاد داد که ازدواج کند. ار

وی گفت: متهم با قرار دادن آگهی تبلیغاتی جعلی به قصد استخدام معلم و تشویق مردم برای ارسال مدرک تحصیلی و عکس های شخصی خود برای تحقق برنامه های شخصی خود ، از احساسات مردم سو استفاده کرده است.

سرهنگ جنتی با بیان اینکه متهم برای ادامه تحقیقات در بازداشتگاه پلیس فتا بود ، افزود: تلاش می شود سایر مظنونان این پرونده شناسایی شود.

رئیس پلیس شهر فردیس گفت: امروزه در دنیای آنلاین شرایطی وجود دارد که تشخیص تبلیغات واقعی از تبلیغات غیر واقعی کار ساده ای نیست ، بنابراین اگرچه لازم است بفهمید تبلیغ کننده کیست ، اطلاعات شخصی خود را به هیچ وجه به اشتراک نگذارید امکان پذیر است. “این اطلاعات برای استفاده شخصی هک و کپی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا