دستکند ملایر به کاوش بیشتری نیاز دارد

دستکند ملایر به کاوش بیشتری نیاز دارد

کندوج/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه دستکند ملایر به فاز مطالعاتی و کاوش بیشتری نیاز دارد.

احمد آریایی نژاد  پنجشنبه ۳ آبان ماه در شورای اداری استان همدان با اشاره به ایجاد فضای همدلی میان نمایندگان و مدیران و مسئولان استانی اظهار کرد: ملایر مانند سایر نقاط استان همدان در بحث گردشگری مظلوم واقع شده است و استان های دیگر مانند فارس و اصفهان در بحث توسعه گردشگری بسیار خوب عمل کردند اما گردشگری همدان به آنچه که لیاقتش را داشته نرسیده است.

وی افزود: فرش ازندریان نیز از صنایع دستی ملایر است و امیدواریم تکالیف برنامه هفتم در استان همدان و شهرستان ملایر به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و دست در دست هم به اعتلای کشور و استان کمک کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجموعه دستکند ملایر نیاز به فاز مطالعاتی و کاوش بیشتری دارد اضافه کرد: قدیمی ترین بنای خشتی دنیا تپه نوشیجان است و جاذبه دیگر ملایر اثر منحصر به فردی بوده که به نام جهان کوچک معرفی می شود.

آریایی نژاد با بیان اینکه ملایر در جنوب استان برای گردشگری سلامت ظرفیتهای زیادی دارد گفت: ایجاد رونق در ملایر مانند سایر نقاط نیاز به نگرش جدید دارد چرا که سرمایه گذاری در بخش های صنعتی آلایندگی فضا را به دنبال دارد اما با گردشگری این مشکل ایجاد نمی شود.

وی در پایان تاکید کرد: توسعه گردشگری در ملایر نیاز به تامین بودجه و منابع مالی دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا