مجله فرهنگ

آثار کدام هنرمندان ایرانی به حرم امام حسین(ع) اهداء شد؟

آثار هنری هنرمندان ایرانی به موزه عتبه حسینی اهدا شد.

به گزارش کندوج، به نقل از خبرگزاری ام المقاومه در مراسمی با حضور حاج فاضل (مستشار و محافظ حرم آستان حسینی)، حاج سعید مرخ (نویسنده داستان کربلا و حرم)، سید بشیر (عتبه حسینی). مکان) روابط عمومی)، سید قسام شهرستانی (مسئول موزه حرم امام حسین (ع)) و …. آثار هنری هنرمندان ایرانی در مراسم ام المقاومه به عتبه حسینی اهدا شد. .

رویداد فرهنگی هنری ام المقاومه با حضور هنرمندان ایرانی تولیدکننده آثار هنرمندان ایرانی این روزها در شهر کربلا در حال برگزاری است.

پس از تولید اثر هنری، آثار هنرمندان به عتبه حسینی اهدا و مورد قدردانی مسئولان آستان حسینی قرار گرفت.

از جمله این آثار می توان به زیارت عاشورا در قالب رکعت و در قالب اثری مدرن از طاووسی، ما رایت الا جمیلا در نستعلیق شکسته رضایی، مجسمه مبارک رأس الحسین اثر حسن روح الامین، مینیاتور اشاره کرد. اجازه در قالب تابلویی از فقیهی و درود بر اباعبدالله چهره نستعلیق و خط اکریلیک اثر فریمانی است که به موزه عتبه حسینی اهدا شد.

سید قاسم شهرستانی در مراسم اهدای آثار هنری تولید شده توسط هنرمندان ایرانی در رویداد بین المللی فرهنگی هنری ام المقاومه در کربلا با اشاره به حضور هنرمندان ایرانی در کربلا برای خلق آثار هنری شهادت حضرت زهرا (س) گفت. (ص) فرمود: زائران امام حسین (ع) در راه اهل بیت (ع) بسیار سخاوتمند هستند و اینکه تازه واردی از ایران برای خلق و ارائه اثر برای موزه عتبه حسینیه بسیار ارزشمند است. (ع) .

چه آثاری از هنرمندان ایرانی به حرم امام حسین (ع) اهدا شد؟

مسئول موزه عتبه حسینیه (ع) با اشاره به ارزش فراوان آثار هنری در موزه عتبه گفت: .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا