مجله عمومی

آخرین مهلت ریجستری تبلت لنوو

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،

سخنگوی ستاد مبارزه با پولشویی و قاچاق انسان گفت: از فردا ، شنبه ، تبلت هایی با این علامت تجاری که ثبت نشده اند یا همان (ثبت شده) غیرفعال می شوند.

دهقانی نیا افزود: دارندگان سایر برندهای تبلت تا 30 آگوست فرصت دارند تا با آزادسازی سیم کارت دستگاه خود را ثبت کنند. از دارندگان این دستگاه ها باید با شماره تلفن * 7777 * * در مورد قابلیت اطمینان دستگاه سال شود.

به گفته معاون فنی گمرک ایران ، تصمیم بر این شد که در روند لغو ثبت نام و غیرفعال سازی بیش از 3000 تلفن همراه که سال گذشته به دلیل تخلفات ثبت نام ، تخلف انجام شده است ، تجدیدنظر شود. شکسته اند.

این مقام مسئول در خصوص روند ثبت نام تلفن های همراه به صورت غیابی و در مکان های ورود اظهار داشت: طبق بخشنامه مورد نظر ، هر مسافری که به ایران می آید می تواند سالانه فقط یک تلفن همراه وارد و ثبت کند اما اگر افراد برای ثبت نام تلاش کنند تعداد بیشتری تلفن یا تعداد بیشتری با گذرنامه ثبت شده اند و از آنها گرفته می شود و ثبت نام لغو می شود یا این تلفن ها غیرفعال می شوند.

وی ادامه داد: این در حالی است که هر بار که وارد سیستم پیش ثبت نام می شوید ، یک پیام هشدار ارسال می شود و پس از تأیید متقاضی می توان مراحل ثبت نام را انجام داد. “بنابراین ، اگر بیش از یک تلفن با گذرنامه ثبت شود ، واریز می شود بازپرداخت نشود و به مجرمان پاسخ ندهد.

معاون فنی گمرک با اشاره به اینکه در ژانویه سال گذشته ، در ابتدای ثبت نام ، برخی افراد سودجو از این فضا سوused استفاده کرده و تعدادی تلفن همراه با یک گذرنامه را ثبت کردند ، خاطرنشان کرد: در بازرسی از سیستم های متصل ، ثبت نام بیشتر از 3400 تلفن ، تلفنی که لغو شد و مجرمان تحت کنترل ستاد مبارزه با قاچاق انسان و سایر مقامات بودند.

آرونقی در ادامه گفت در این مدت پیگیری های زیادی توسط دارندگان گوشی های غیرفعال و همچنین اتحادیه مربوطه برای بررسی وضعیت این تلفن ها انجام شده است ، اما تعداد زیادی از مردم ادعا می کنند که تلفن های همراه آنها کاملاً به طور قانونی ثبت شده است. بنابراین ، آنها درخواست کردند که وضعیت آنها دوباره بررسی شود.

وی یادآور شد: بر این اساس ، با توجه به اینکه موضوع بسیار مهم و حساس است ، طی مذاکرات از طریق دستیار فنی ایران و دستیار حقوقی این سازمان با دستگاه های مربوطه ، تصمیم بر این شد که اقدامات لازم تحقیقات برای جلوگیری از نقض حقوق ذینفعان. “در دستور کار است که نتایج این تحقیقات طی هفته آینده اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا