مجله حوادث

آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده سنخواست / امدادرسانی به بیش‌از ۸۰۰ تن

سخنگوی جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت پس از زلزله در استان خراسان شمالی را تشریح کرد و از نجات 804 قربانی زلزله خبر داد.

محمدحسن قوسیان در گفت وگو با کندوج ، درباره آخرین وضعیت منطقه زلزله سنخواست در استان خراسان شمالی ، اظهار داشت: ساعت 3:34 امروز (دوشنبه ، 17 اردیبهشت) زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر منطقه سانخاست در خراسان شمالی را لرزاند. سپس تیم ارزیابی جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی در مورد آخرین وضعیت این منطقه با بیان اینکه خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جدی به این مناطق وارد نکرد ، گفت: امدادگران هلال احمر از اولین دقایق پس از زلزله وارد منطقه شدند و به 804 زلزله زده خدمات امدادی ارائه دادند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر همچنین آخرین آمار از 32 مصدوم این زلزله را منتشر کرد و گفت: 31 نفر از آنها از ترس فرار و یک نفر به دلیل ریزش آوار زخمی شده اند.

قوسیان مقدم از مناطق زلزله زده گزارش داد که 36 روستا در شهرستانهای جاجرم ، گرمه ، مانه ، سلمقان و بجنورد گفت: 9 روستای آثار گرمه نیز از جمله روستاهای بالا و پایین قزل حصار ، روستاهای بالا و پایین قزل حصار ، برزانه ، شوراک ، کرکی ، چهاربو بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته اند. . و هستند در همین زمان ، روستای شوراک بیشترین خسارت را دیده است.

وی همچنین در مورد اقدامات امدادی که انجام شده است گفت: تاکنون مجموعاً 201 چادر امدادی ، 70 میز فرش ، 30 پتو و 1800 قوطی در مناطق زلزله زده بین قربانیان توزیع شده است. همچنین 141 نفر در قالب 41 تیم عملیاتی در محل حضور دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا