مجله حوادث

آدم‌ربایی ۱۳۰۰ میلیاردی در ستارخان

رئیس سرویس اطلاعاتی تهران بزرگ از دستگیری 1300 میلیارد ریال آدم ربایی در تهران خبر داد.

به گزارش کندوج ، سردار علیرضا لطفی در حاشیه دستگیری اعضای این باند گفت: حوالی ساعت 10 صبح روز 2 سپتامبر سال جاری مردی میانسال برای ربودن برادرش صفر 50 ساله از چهار مسافر سواری پژو 405 به کلانتری ستارخان رفت. با چراغ راهنمایی در ستارخان. بر اساس این گزارش ، یک پرونده آدم ربایی به دلیل تحقیقات تخصصی به دلیل مبارزه با قوانین کیفری سرویس بزرگ اطلاعاتی در تهران مورد توجه کارآگاه پلیس یازدهم قرار گرفت.
وی ادامه داد: برادر شاکی در دفتر یازدهم به بازپرس گفت که برادرش در جنوب تهران کارخانه داشت و روز حادثه پس از خروج از منزل خود در خیابان ستارخان توسط 4 مسافر با یک دستگاه خودروی پژو 405 ربوده شد و در طی تماس مورد سرقت قرار گرفت. آدم ربایان در ازای آزادی وی ، آنها 130 میلیارد تن پول نقد یا معادل ارز خارجی یا جواهرات طلب کردند.

لطفی ادامه داد: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی ، بلافاصله به محل جنایت شناسایی شده توسط پلیس و کارآگاهان در یکی از شهرهای غرب تهران رفتند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: بازپرسان تحقیقات جنایی خود را با استفاده از روش های علمی برای شناسایی محل اختطاف در منطقه غرب تهران ادامه دادند و پس از ارائه اطلاعات به دست آمده ، مقامات قضایی دستور دستگیری مجرمان را صادر کردند.
لطفی افزود: پلیس تحقیقات در 27 شهریور ماه موفق شد سه آدم ربا را دستگیر و آدم ربای را از چنگ مجرمان آزاد کند. پس از عملیات ، یک اسلحه کمری به همراه مهمات ، گاز اشک آور ، شوکر و سه چاقو در مخفیگاه پیدا شد.

لطفی با بیان اینکه مجرمان در جریان تحقیقات به جرم خود اعتراف کردند ، ادامه داد: آدم ربایان تحقیقات تخصصی خود را با هدف کسب مال ادامه دادند و طبق اطلاعاتی که از شاکی داشتند ، با توطئه و جعل عنوان راهنما گفتند. ما به محض تماس با خانواده او را جلب کردیم و او را ربودیم ، 130 میلیارد نفر درخواست کردیم ، اما به مقصد نرسیدیم و دستگیر شدیم.
رئیس اداره اطلاعات پایتخت در پایتخت گفت: با تلاش همکارانم در تعویض جرایم جنایی که منجر به کشف این پرونده شد ، مجرمان نیز در اختیار بازرسان اداره اطلاعات پلیس یازدهم با پلیس صادر شده توسط بازپرس پرونده هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا