مجله عمومی

آزمون سخت آجورلو در استقلال

اخیراً مصطفی آجرلو می خواست رئیس فدراسیون فوتبال شود. با این حال ، او در انتخابات شکست خورد. با این حال ، به جرات می توان گفت که موقعیت مدیریتی جدید وی از نظر حاشیه و کار سخت کمتر از اتحادیه نیست. آیا او از این امتحان سربلند بیرون می آید؟

به گزارش کندوج ، این روزنامه اقتصاد جهان او نوشت: “بالاخره دوره بلاتکلیفی در باشگاه استقلال به پایان رسید و آبی ها مدیران جدید خود را شناختند.” بنابراین ، وزارت ورزش دولت سیزدهم اولین مدیران خود را برای استقلال معرفی کرد. کارکنان متشکل از پرویز مظلومی ، محمد مومنی ، مجتبی عبدالهی ، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو به عنوان اعضای هیئت مدیره و پس از گمانه زنی های زیاد در روزهای اخیر ، با اعلام رسمی آژورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه همراه می شوند.

روسای سابق باشگاه مانند تهران پاس ، استیل آذین و تراکتور اکنون جانشین احمد مددی و باشگاه همه کاره استقلال معرفی شده اند. آجورلا در مسیری بسیار دشوار قرار دارد و از این به بعد می توانید احساس کنید که وظیفه ای که او برای بازیابی استقلال با آن روبرو است چقدر دشوار است. او اخیراً می خواست ریاست فدراسیون فوتبال را به دست آورد. با این حال ، او در انتخابات شکست خورد. اما اکنون ، به جرات می توان گفت که موقعیت مدیریتی جدید آجورلا از نظر حاشیه و کار سخت کمتر از اتحادیه نیست. آیا او با افتخار از این امتحان بیرون می آید؟

بازگرداندن حداکثر استقلال

اصلی ترین و مهمترین وظیفه مصطفی آجورلو در استقلال بازگرداندن این تیم به مسیر اصلی است. هیئت مدیره مدیریت آب پس از سالها شکست به وی واگذار شده است. هواداران در این مدت بسیار ناراحت بودند و ممکن است صبر زیادی برای آنها باقی نماند. همه انتظار دارند که دولت جدید در کوتاه مدت وضعیت را بهبود بخشد. بدون شک برای کار تحت فشار این همه فشار و انتظار کار زیاد. حقیقت این است که بسیاری از چیزها باید در استقلال تغییر کند. ذهنیت بازنده در این مجموعه باید تبدیل به نگرش مثبت و تمایل به پیروزی شود و نظم و انضباط باید به تیم بازگردد. نمونه های بیشماری از بی نظمی و تسلط بازیکنان باشگاه در این سال ها وجود داشته و حتی اخیراً نیز قرارداد دو بازیکن استقلال به دلایل مشابه تمدید نشده است. رویارویی با این شرایط واقعاً کار سختی است. به خصوص در شرایط فعلی که استقلال دو رقیب سرسخت مانند پرسپولیس و سپاهان را در کنار خود می بیند.

چهارمین مدیرعامل مجیدی

ممکن است مجموع سه فصل فرهاد مجیدی به عنوان مربی استقلال زیاد نباشد ، اما در مدت یک سال و نیم با سه مدیرعامل کار کرده است. در دو دوره اول مجیدی ، امیرحسین فتحی و احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال بودند. دوره سوم و فعلی با احمد مددی آغاز شد و در حال حاضر مصطفی آجورلو چهارمین مدیرعامل مجیدی است. از قضا ، هیچ یک از مدیران سابق استقلال با مجیدی همکاری آسانی نداشتند و بین آنها و فرهاد اصطکاک جدی بیشماری وجود داشت. در چنین شرایطی ، کنترل خود این رابطه برای خود اجورلا دشوار است. ابتدا باید مشخص شود که نظر آجورلا درباره تکنسین های فعلی استقلال چیست. اگر مجیدی زنده ماند ، باید صبور باشیم و ببینیم که بالاخره آب مجیدی بالاخره با یکی از مدیران باشگاه وارد جو می شود و یا شاهد مشاجره دیگری خواهیم بود.

بدبختی مالی

اکنون تصور پرسپولیس و استقلال بدون مشکلات مالی غیرممکن است. مثل این است که مشکل مالی روی پیشانی این دو باشگاه نوشته شده است. حتی اگر پرسپولیس 3 میلیون دلار به لیگ آسیا بدهکار باشد و حتی اگر استقلال مهدی قائدی را 2 میلیون دلار بفروشد. اما در هفته منتهی به ارتقاء اجورلا به عنوان مدیرعامل استقلال ، باشگاه ورزشی انقلاب از پذیرفتن بازیکنان این تیم برای تمرین امتناع کرد. که به وضوح عمق مشکلات مالی باشگاه را نشان می دهد. روز جمعه ، ساعاتی قبل از اعلام آژورلو به عنوان مدیرعامل استقلال ، لیست بلندی از طلبکاران این باشگاه رسانه ای منتشر شد. کسانی که در صورت شکایت و مطالبه حتی می توانند تیم را از مسابقات بین المللی محروم کنند. در چنین فضایی ، مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال خواهد بود و باید دید نسخه وی چگونه خواهد بود تا بتواند درآمدزایی کند و هزینه های شرکت را برطرف کند. البته مدیر جدید کار ساده ای در پیش ندارد. »

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا