مجله عمومی

آشنایی با خواص درمانی عسل گون یا عسل گون گز

عسل گون عملکرد دستگاه تناسلی و پروستات را بهتر میکند. مصرف روزانه عسل گون به سلامت دستگاه تناسلی مردان کمک میکند. همچنین نتایج یک تحقیق نشان داده است که برخی از فلاونوئیدها ممکن است به جلوگیری از تکثیر سلولهای سرطانی کمک کنند. تحقیقات صورت گرفته نشان می دهدکه عسل گون در ۸۰ درصد از موش های آزمایش شده مانع متاستاز سرطان شده است. یعنی پدیده ای شبیه به مخلوط دانه های شکر و عسل حاصل می شود. گون یک گیاه چندساله است که حداکثر ارتفاع آن ۷۵ سانتیمتر می باشد.

نام آنها از کلمه لاتین “sapo” گرفته شده است که به معنی صابون است. گیاهانی مانند گون عموما داراي برگ هايي مركب از برگچه هاي متعدد و غالبا فرد هستند ولي در بين آنها ندرتا گياهاني با برگ هاي ساده نيز يافت مي شود. درج برند سوغات نهاوند بر روی محصولات این شرکت از جمله عسل گون تعهدات ما به مشتری را نشان می دهد تا در صورت مشاهده هر گونه مغایرت به راحتی بتوانند با تیم پشتیبانی ما در تماس بوده و مشکلات و شکایات خود را مطرح نمایند. جهت دریافت سایر اطلاعات کلیک کنید و از دیگر خدمات ما بهره مند شوید.

نتایج یک فراتحلیل انجام شده در سال 2018 نشان می دهد که مصرف زیاد فلاونوئیدها در رژیم غذایی، با خطر کمتر ابتلا به دیابت نوع 2 ارتباط دارد. به علت ریشه دوانی و پناه دادن گیاهان کوچکتر دیگر، در حفاظت از خاک و جلوگیری از فرسایش خاک نقش بسزایی دارد . ۱ تا ٣ قاشق غذاخوری پودر سنجد کامل (آسیاب شده با هسته) (منبع: کتاب علت و درمان بیماری ها در طب سنتی اسلامی، حکیم حسین خیر اندیش، صفحه ٣٠١). در قسمت بالا در خصوص خواص گیاه گون توضیحات کامل ارائه شد.

عسل گون به افزایش میل جنسی و بالا رفتن کیفیت اسپرم کمک میکند. این عسل هم مانند سایر گونه های عسل، سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی بوده که میتواند به خنثی کردن استرس اکسیداتیو که باعث آسیب به سلولهای بدن میشود نیز کمک کند. از عسل گون برای جوانسازی پوست هم استفاده میشود. عسل گون کلاژن پوست را افزایش داده و باعث جوانسازی آن میشود.

فواید آن باعث افزایش قدرت باروری مردان میشود. به دلیل توجه دانشمندان و پزشکان به ژله رویال خاصیت های بسیاری زیادی برای آن کشف شده تا آنجا که ژل رویال را یک مادۀ درمانی می دانند و در ساخت بسیاری از داروهای گیاهی استفاده می کنند. همه ی ما می دانیم که عسل، یکی از مواد غذایی طبیعی می باشد که توسط موجودات هوشمندی مانند زنبور عسل تولید می شود و خواص بی نظیر و بسیاری را به همراه دارد.

اخیراً مطالعات بسیاری در مورد استفاده از محصولات طبیعی برای پیشگیری و درمان سرطان انجام شده است. خرید عسل گون برای درمان مشکلات گوارشی و بهبود بیخوابی انجام میشود. این گیاه فراوانی بسیار زیادی دارد و گفته میشود حدودا 3000 نوع گون در دنیا وجود دارد. عسل گون ساکارز بسیار کمی دارد و مصرف آن برای تمامی افراد مجاز است. خواص عسل گون برای اسپرم از آسیب به آن جلوگیری میکند. مصرف بیش از حد گیاه گون باعث آسیب رساندن به سیستم ایمنی بدن میشود. از تمامی انواع آن، عسل گون با بهترین کیفیت تولید میشود. آیا میدانید این عسل بهترین شیرینی برای افراد دیابتی است؟

ما به افراد دارای طبع گرم توصیه می کنیم پیش از مصرف آن با پزشک مشورت نمایند. توجه داشته باشید که همیشه قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید. فروشگاه لاویگل با شناختی که از تولیدکننده هایش دارد این اعتماد را به مشتری میدهد که عسلهای این غرفه طبیعی و تولید زنبوردارانی متعهد است. خواص عسل گون برای پوست جوش دار کاربرد فراوانی دارد. میزان ساکارز عسل طبیعی گون که اغلب و 1 و زیر 1 درصد می باشد با این میزان ساکارز جز عسل های کمیاب است و برای تمامی دارو گیاهی و بیماران دیابتی پر کاربرد می باشد.

اکثر مکمل های حاوی گونه هستند که Memeranaceue نامیده می شود. در بدن رادیکال های آزاد باعث آسیب رسانی به سلول ها می شوند و ارتباط شدیدی با پیر شدن و مشکلاتی که در دوران پیری گریبان گیر انسان می شود دارد. عسل گون نیز مانند سایر گونههای عسل، خواص درمانی زیادی دارد و مصرف متعادل آن میتواند بسیار مفید باشد.

این تنوع با توجه به شهدی که زنبور عسل از آن تغذیه کرده ایجاد شده است. البته چون فقط شهد آن توسط زنبورعسل برداشت میشود و تحولاتی که در بدن زنبور بر روی آن انجام میشود، عوارضی در مصرف عسل آن وجود ندارد . در پزشکی از ساپونینها در فرمولاسیون واکسن برای تنظیم عملکرد سیستم ایمنی استفاده میشود. • عملکرد یک سم زدای طبیعی را می تواند داشته باشد. به همین خاطر ما به عنوان زنبوردار توصیه می کنیم که عسل را بصورت خام تهیه فرمایید .

بیشترین عسل گون ایران در دامنه های زاگرس تهیه میشود. از گیاه گون، عسل تک گیاه تهیه میشود. استفاده زنبورها از یک گیاه خاص برای تهیه عسل، باعث می شود تا عسل به دست آمده دارای خواص منحصر به فردی باشد که در وجود گیاه گون نهفته است. رنگ عسل طبیعی گون سیوان مُکاری روشن است و به صورت کلی رنگ عسل گون به دلیل شهد این گیاه که آن هم روشن است ، می باشد . به طور کلی افرادی که مصرف عسل طبیعی و خام گون را در برنامه غذایی خود بگنجانند، میتوانند از خواص درمانی و شفابخش آن بهره ببرند.

همانطور که اشاره کردیم عسل گون کمترین میزان قند را بین سایر عسلها دارد؛ بنابراین بهترین دارو برای پیشگیری و درمان دیابت است. عسل گون یکی از بهترین خوراکیها برای تقویت حافظه است. یکی از بهترین محصولات مراقبتی پوست، عسل طبیعی است. باید کاملا” به تغذیه خودمان دقت بکنیم، اگر از فست فودها بیش از یک بار در هفته استفاده می کنید، حتما” باید مراقب معده خود باشید. این مشکل بر اثر خستگی بیش از حد، فشار روانی، استرس، تغذیه نامناسب و..

این هورمون از خستگی مغز جلوگیری میکند و برای تقویت حافظه مفید است. عسل گون برای افزایش هورمون خواب در بدن مفید است. جالب است بدانید که گیاه گون از خانواده لوبیا است و این گیاه خواص دارویی بسیار فراوانی دارد. عسل گون حدودا 74% قندهای احیا کننده دارد. از خواص عسل گون برای پوست استفاده میشود. مصرف موضعی آن باعث تحریک پوست برای افزایش کلاژن میشود. پس توصیه می شود عسل هایی که قند فروکتوز آن ها نسبت به سایر قندهای آن بالاتر است مصرف کنند.

لازم به ذکر است که ژل رویال اصل و طبیعی در درمان بیماری ها مؤثر است. راههای زیادی برای تشخیص عسل طبیعی از غیرطبیعی ذکر شده است، ولی هیچکدام به طور قطع نمیتواند طبیعی یا صنعتی بودن عسل را مشخص کند. از خواص عسل گون می توان به مفید بودن آن برای کم خونی اشاره کرد.

عسل گون با دارا بودن گلایسمیک پایین تر نسبت به قند، شیرین کننده ی بهتر و امن تری به حساب می آید ولی همچنان عسل گون دارای کربوهیدرات می باشد و باید میزان خوردن آن رعایت شود. با توجه به اینکه هزینه آنالیز عسل ممکن است از خود عسل هم بیشتر باشد، و با توجه به اینکه راه قطعی و مشخصی برای تشخیص عسل طبیعی وجود ندارد؛ تنها راه باقیمانده اعتماد کردن به تولید کننده است.

همچنین از پوست در برابر آسیب اشعههای مضر آفتاب هم محافظت میکند. همچنین برای رفع لکههای پوستی هم مفید است. عسل گون پوست را تقویت میکند و برای درمان جوش مفید است. در نتیجه بهتر است محصولات طبیعی از جمله عسل گون که نقش بسزایی در درمان کم خونی ایفا می کند را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. برای تشخیص دادن عسل طبیعی گون اصل باید به این نکته توجه کنید که این عسل بوی بسیار ملایم و معطری دارد. پوست به مراقبت زیادی نیاز دارد.

عسل گون انرژی مورد نیاز مغز برای به خاطر سپردن اطلاعات را فراهم میکند. در صفحه باز شده دکمه اتمام خرید و تسویه حساب را کلیک کرده و اطلاعات ضروری مانند نام، تلفن و آدرس را وارد کنید. برای تأثیرگذاری بیشتر میتوانید عسل گون را آخر شب و صبح ناشتا به اندازه یک قاشق مرباخوری مصرف کنید.

عسل گون تولید سلولهای پوستی را بیشتر از قبل میکند. پوست سالم ما را جوانتر و شادابتر از سن واقعی نشان میدهد. نتایج تحقیقات نشان میدهند خواص عسل گون برای اسپرم بسیار مفید است. مصرف مواد طبیعی برای حفظ سلامت پوست بسیار مفید است. عسل گون حاوی آنتیاکسیدانها و انواع ویتامین برای پوست است. عسل گون از گیاه گون به دست میآید.

گیاه گون در رنگهای مختلف آبی، قرمز، صورتی و سفید رشد میکند. عسل گون مستقیما بر روی کلیه اثر کرده و غیر مستقیم ادرار را زیاد میکند. با تغذیه ۱۰۰ گرم و سپس ۵۰ گرم در روز رنگ ادرار روشن شده و باسیل( میکروبهای زیانبخش) از بین میروند. چندین نوع گون وجود دارد؛ برخی حامی سمی به نام سوینسونین هستند و با مسمومیت دامهای اهلی مرتبط دانسته شدهاند. برخی از مردم از گون بعنوان تقویت کنده عمومی برای محافظت از کبد ، مبارزه با باکتری ها و ویروس ها استفاده می کنند.

دانشمندان هنوز در تلاشند تا ارتباط قطعی بین عسل و قدرت یادگیری و سلامت مغز را پیدا کنند. از خواص عسل گون چه میدانید؟ عسل گون سرشار از آنتیاکسیدان است. عسل گون باعث پیشگیری از پیری زودرس میشود. استفاده از آن باعث افزایش میل جنسی و قدرت باروری مردان میشود. استفاده از آن باعث افزایش هورمون ملاتونین میشود. مصرف آن باعث جذب قند طبیعی به بدن میشود.

غلظت عسل به رطوبت محلی که عسل در آن تولید میشود بستگی دارد. عسل گون چه خواصی دارد؟ عسل گون جوش و آکنه را درمان میکند. عسل گون آلودگیهای پوستی را از بین میبرد و برای درمان جوش بسیار مفید است. عسل گون برای درمان دردهای مفصلی و تسکین درد پریود مصرف میشود. استفاده از عسل منجر به بهبود ترمیم زخم در موارد حاد ، تسکین درد در بیماران سوختگی و کاهش پاسخ التهابی در چنین بیمارانی می شود. یعنی مقدار انسولین لازم پس از مصرف هر کدام از انواع قند ها ، مقدار متفاوتی است.

پس در هیچ نوع عسلی میزان ساکارز صفر وجود ندارد. پس زنبورها بیشترین شهدی که از طبیعت و دشت به کندوها می آورند مربوط به گیاه گون است. در طب سنتی از ریشه و میوه این گیاه بسیار استفاده می گردد. مطابق مطالعات انجام شده، حداقل پنج زیرگروه از فلاونوئیدها تأثیر قابل قبولی در کاهش فشار خون دارند. شیمی درمانی با عوارض جانبی قابل توجهی همراه است. در این مقاله با تمامی خواص عسل گون آشنا میشویم.

این عسل 18% اسیدیته دارد. معمولا عسل گون رنگ کهربایی دارد. عسل گون خوراکی بسیار مفیدی برای سلامتی است. برای مراقبت از پوست میتوانیم از محصولات طبیعی و ارگانیک استفاده کنیم. خواص عسل گون برای پریود از انقباضات رحم جلوگیری میکند. همچنین گیاه گون به عنوان یک سمزدای طبیعی عمل میکند.

این گل طیف رنگی بین صورتی تا بنفش داشته و شهد آن بسیار مورد علاقه زنبورها می باشد و از این رو عسل این گیاه به وفور یافت می شود. این گیاه به صکرت عافی، بوته یا درختچه رشد میکند. حدودا 600 نوع گون در ایران رشد میکند. خواص عسل گون برای اسپرم مردان مفید است. عوامل زیادی در کاهش تولید اسپرم و پایین آمدن کیفیت آن تاثیر میگذارند.

مصرف روزانه آن از مرگ سلولهای بدن جلوگیری میکند. تنها راه تشخیص عسل خوب، آنالیز کردن آن در آزمایشگاه است! عسل طبیعی را چطور تشخیص دهیم؟ همچنین از بروز بیماریهای خطرناک مثل سرطان پروستات جلوگیری میکند. یکی از شایعترین مشکلات مردم، اختلالات خواب است. و همچنین زنان باردار ممنوع می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا