مجله حوادث

ابلاغ سند ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه به استانداران

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت آموزش های مهارتی و توانمندسازی جوانان برای ورود به بازار کار، سند ملی آموزش و جذب نیرو از سوی وزارت کشور ابلاغ شد. . به مدیر عامل.»

به گزارش کندوج، محسن کوشش تبار در این باره گفت: تمامی نهادها و نهادهای ذیربط موظفند در زمینه آموزش و اشتغال جوانان همکاری لازم را داشته باشند تا حداقل 20 درصد افراد موفق به راه اندازی کسب و کار و یا شغل شوند. در آموزش های تخصصی آموزش دیده است. رشته.

وی گفت: دستور کار و ساختار بودجه کشور موظف است با مشورت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، مجوزهای لازم را در بودجه سنواتی ارائه کند.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی وزارت توسعه منطقه با اشاره به منویات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تجارت بالادستی در ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد و اقتصاد مقاومتی، گفت: در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصادی، توسعه اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور در دستور کار قرار گرفته است. نقش وزارت کشور از طریق شهرستان‌ها و شهرستان‌ها در روند و طرح‌های برنامه آموزشی جامع پرسنل نظامی در تمامی استان‌ها.

وی گفت: در یک عملیات ابتکاری کارگروه تخصصی آموزش و استخدام نیروهای دیده بان ارتش با تاکید بر معاونت اقتصادی بخشداری تشکیل شده و دارای ساختار و شرح کار است. به استان ها ابلاغ شده است.»

سرپرست معاونت امور اقتصادی وزارت کشور ابراز امیدواری کرد با همکاری های بین رشته ای و ملی و منطقه ای با تاکید بر ایجاد مرکز آموزشی مرکزی برای کارکنان، هدف مناسبی برای اشتغال جوانان ترسیم شود. که از دنیا رفته اند و گام های مهمی برای دستیابی به اشتغال پایدار آنها برداشته خواهد شد.

معاون وزیر امور اقتصادی در ادامه لزوم آموزش و فراگیری تخصص و مهارت متناسب با نیاز بازار کار به ویژه در بین جوانان را مورد بحث و بررسی قرار داد و گفت: یکی از مهمترین ویژگی های یک فرد شایسته داشتن دانش است. و مهارت ها قدرت می تواند شرکت خود را تأسیس کند و آن را در توسعه و پیشرفت خود و جامعه هدایت کند.

وی افزود: آموزش با تربیت نیروهای ماهر مورد نیاز بازار کار در کشورهای مختلف دنیا نقش مهمی در توسعه نیروی انسانی دارد. این آموزش نه تنها با هدف تربیت نیروی انسانی مورد نیاز در صنایع و مشاغل مختلف انجام می شود، بلکه به حل معضل بیکاری از طریق خوداشتغالی نیز کمک می کند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی وزارت کشور همچنین گفت: برای کمک به حل مشکلات بیکاری جوانان و ارتقای بهره وری خدمات عمومی، برنامه مهارت آموزی کارکنان ارتش می تواند برخی دغدغه ها را برطرف کرده و هدف را تامین کند. جامعه ای با دانش».

کوشش تبار با اشاره به نقش وزارت کشور در این حوزه مهم گفت: وزارت کشور با توجه به نقش و حاکمیت خود با تاکید بر استانداران سراسر کشور به دنبال تقویت برنامه آموزش مهارتی آژانس است. ارتش ها.”

وی گفت: برنامه آموزشی جامع سربازان در ارتش به دنبال افزایش جذابیت خدمت رسانی عمومی به جامعه، ایجاد نشاط در سربازان و ارتقای مهارت های ورود به بازار کار و اشتغال است.

سرپرست معاونت امور اقتصادی وزارت کشور گفت: تمامی اقدامات و برنامه ریزی ها با هدف تحقق اشتغال پایدار برای جوانان انجام می شود و به همین منظور 2 هزار میلیارد تسهیلات خالی برای حمایت از طرح های تجاری این شرکت استفاده شد. سربازان در بودجه الحاقی 1400 دیده شده اند و امیدواریم با تسهیل در روند پرداخت منابع از طریق عملکرد بانک ها زمینه شروع عملیات برای جوانان پس از خدمت سربازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی در پایان به تشریح رویکرد سازنده دولت سیزدهم مردمی در امور جوانان و تخصیص اعتبارات لازم پرداخت و ابراز امیدواری کرد: در سال 1401 اجرای برنامه آموزشی نظامی موفق باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا