مجله عمومی

ارتش تا رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ ولی رحمانی پنجشنبه شب در بازدید از دفتر انجمن مطبوعات فومن با بیان اینکه خبرنگاران سفیران و سربازان حوزه اطلاع رسانی هستند، گفت: در عصر ارتباطات رسانه ای این امر می تواند موجب وحدت سیاسی و اجتماعی شود. “

وی با اشاره به اینکه رسانه ها در کنار دولت مردان و سایر دستگاه ها می توانند در تعالی و پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار باشند، افزود: قابل تحسین است

وی به حمایت و همدلی رسانه ها برای گزارش کمبود اشاره کرد ، ایالت ها: امروزه و در عصر ارتباطات، رسانه مسئولیت جدی حوزه اطلاع رسانی را بر عهده دارد.

مدیر قرارگاه جهادی و نظامی ارتش در ادامه با بیان اینکه قرارگاه خدمتگزار ملت بود، افزود: شعار “فدای ملت”.

ارتش تا رفع کامل محرومیت در کنار مردم است

سرهنگ رحمانی با تاکید بر اینکه فعالیت های نظامی در راستای خدمت رسانی به همه مردم در شهرستان های ایران است، گفت: حضور نظامیان در سراسر ایران در فومن رویکرد سیاسی ندارد و تنها به دنبال محرومیت زدایی است.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهاد ارتش با تاکید بر اینکه نیروی زمینی تا رفع کامل محرومیت در کنار مردم است، ادامه داد: ما به رسالت خود سرباز این نظام و ملت هستیم.

جانشین مرکز آموزش نظامی نیوز با اشاره به اجرای طرح های استقرار نظامی در اقصی نقاط کشور افزود: نیروهای ارتش طی دو سال گذشته خدمات بسیار مهمی را در استان های مختلف از جمله گیلان ارائه کرده اند.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه ارتش با مردم و با مردم است، گفت: ارتباط ارتش و نیروی انتظامی به وحدت، یکپارچگی گسترده برای محرومیت زدایی می انجامد.

ارتش تا رفع کامل محرومیت در کنار مردم است

خبرنگاران به زبان مردم صحبت می کنند

مسئول سپاه استان فومن نیز در این بازدید با بیان اینکه خبرنگاران زبان مردم و انقلاب بودند، افزود: چشم مردم ایران همیشه به خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده است.

سرهنگ محسن جعفری افزود: خوشبختانه خبرنگاران فومن در راستای مسئولیتی که بر عهده دارند با تکیه بر صداقت در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی مشکلات مردم به مسئولان می پردازند.

وی گفت: خبرنگاران پیشگام در افزایش آگاهی در جامعه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا