مجله عمومی

افزایش۱۰ درصدی شعب انتخابات

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،
جمال ارف در برنامه تیتر شب گذشته کندوج با اشاره به آغاز رسمی انتخابات 1400 با انتصاب وزیر کشور گفت: امروز وزیر کشور دستور تعیین کمیته های اجرایی و آغاز انتخابات را صادر کرد.

دستیار وزیر امور خارجه گفت: “ثبت نام ها از 11 مارس از طریق درگاه های تلفن همراه ، وب سایت ها و داشبورد و همچنین به صورت حضوری آغاز می شود. طبیعتاً در این شرایط توصیه ما این است که داوطلبان عزیز به صورت حضوری غایب باشند.” ثبت نام کنید

وی گفت: افراد با کد کشور و شماره حساب بانکی شناسایی می شوند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به پیش شرط های انتخابات کرونا گفت: “اصل برای ما محافظت از سلامتی مردم و نمایندگان انتخابات است. به همین دلیل نرم افزاری به نام Branch Finder راه اندازی شده است تا مردم بتوانند به مقاله بعدی.

ارف افزود: همه حوزه های انتخابیه همه قوانین و فاصله را رعایت می كنند و تصمیم گرفته شده است كه 10٪ حوزه های انتخابیه برای جلوگیری از ازدحام و ایجاد شاخه جدیدی برای هر صندوق رأی كه بیش از هزار رأی داده شود ، اضافه شود. قبلاً گرفته شده “از تلفن های همراه در هر کجا که لازم باشد استفاده خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره احتمال تمدید دوره نمایندگی نیز گفت: تغییر دوره نمایندگی یا افزایش تعداد روزهای آن خلاف قانون است اما افزایش دوره وی در همان روز منعی ندارد.

معاون وزیر کشور همچنین با اشاره به اینکه انتخابات شورا به صورت الکترونیکی در برخی از شهرهای بزرگ مانند مشهد و شیراز برگزار می شود ، گفت: “امیدواریم با تصویب کمیته نظارت بر مجمع عمومی تهران به ما اجازه داده شود رای. شمارش آرا را می توان در همان روز اعلام کرد ، اما شمارش دستی آرا در شهر تهران 3 روز طول خواهد کشید.

ارف با اشاره به چاپ تعرفه های انتخاباتی و آنلاین و موم شدن آنها گفت: ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از 12 ماه مه آغاز می شود و ما بیشترین زمان را در تبلیغات انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری داریم که 20 روز است و در این مدت باید کتاب ها باشد. دنبال کرد . “

وی گفت: قطعاً بعد از عید در کشور انتخابات برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا