مجله عمومی

افزایش ۲۵ درصدی قیمت لوازم خانگی

مطابق با پایگاه داده خبری ،

نشست هماهنگی با اتحادیه های صنفی ، صنفی های مرتبط و تولید کنندگان لوازم خانگی با حضور عباس تابش رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و میری رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و جمعی از تولید کنندگان لوازم خانگی برگزار شد. بود.

در این جلسه تولیدکنندگان نگرانی خود را از کمبود مواد اولیه ، قیمت پایین محصول نهایی و همچنین مشکل دریافت ارز اعلام کردند و نماینده فروشندگان لوازم خانگی همچنین به عدم تولید محصولات داخلی در بازار اشاره کرد.

تابش ، رئیس آژانس حمایت از مصرف کننده و تولید کنندگان ، پس از شنیدن مشکلات مربوط به لوازم خانگی اظهار داشت: برنامه های لازم برای حل این مشکلات به سرعت انجام می شود و تولید کنندگان پس از آن آماری در مورد محصولات خود دارند. به عنوان یک انبار

وی افزود: علاوه بر مارک های داخلی ، لوازم خانگی نیز باید در این بازار فروشندگان کالا باشند تا ارزش های لوازم خانگی نیازی به فروش کالاهای قاچاق نداشته باشد.

حروم تابش تأکید کرد: یکی از جدی ترین مشکلات موجود در بازار لوازم خانگی عدم وجود محصولات موجود در بازار است و آژانس پشتیبانی سعی دارد با نظارت بر سیستم هایی نظیر سیستم بهینه سازی و سیستم جامع انبار ، مشکلات تولید کنندگان را برطرف کند.

وی افزود: تولیدکنندگان این فرصت را دارند تا در پایان روز 17 ژوئن ، علائم تجاری و محصولات تولیدی خود را در سامانه 124 ثبت کنند تا قیمت مصرف کننده آنها برای خریداران مشخص شود و فروشندگان نمی توانند آنها را نقض کنند.

رئیس آژانس حمایت از مصرف کنندگان ادامه داد: “براساس توافق نامه امروز ، توافق شد كه تولیدكنندگان اجازه افزایش 20 درصدی قیمت محصولات تلویزیونی را نسبت به فوریه 2018 داشته باشند ، و برای سایر محصولات افزایش 25 درصدی قیمت نسبت به فوریه”. همان روز را در نظر بگیرید.

وی اظهار داشت: این افزایش قیمت نهایی خواهد بود و پس از آن هیچ فروشنده یا تولید کننده ای مجاز به فروش محصولات خارج از این قیمت ها نیست و در صورت پیگیری با آنها به صورت قانونی برخورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا