مجله عمومی

انبارلویی: دولت را کمک کنیم

این اصولگرای سیاسی در کامنتی نوشت: «مردم می گویند باید به این «سید» کمک کرد تا مشکلات زندگی اش حل شود. بنابراین مردم نمی گذارند بدهکارانی که به مشکلات دیروز پاسخ دادند امروز در دست طلبکاران ظاهر شوند.

به گزارش کندوج، محمدکاظم انبارلویی در اظهارنظری در این روزنامه رسالت وی نوشت: گفتمان مبتنی بر «عدالت» و «رفاه» در کشور در حال توسعه است. پیام اصلی این گفتمان این است که «این دولت باید به اصلاحات و عدالت اقتصادی کمک کند».

سیاست دشمنان اسلام و نظام این بود: در کنار اصلاحات اقتصادی در حکومت مرکزی، «معترضین» را به «مخالف» و «مخالفان» را به «مخالف» نظام تبدیل کنیم! اما با روشنگری رئیس جمهور و همکارانش در دولت و نخبگان جامعه، همه پیش بینی های دشمن به حقیقت پیوست. از همان ساعات اولیه پرداخت معیشت به 75 میلیون ایرانی، رضایت نسبی از مقاومت آنها در افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی وجود داشت.

گزارش ها از سراسر کشور حاکی از آن است که حتی تجمعات و اعتراضات به یک درصد هم نرسیده است.

همه اصلاحات اقتصادی دولت برای اصلاح کالای اساسی چهار و اعطای یارانه از مبدأ به مقصد چیزی نبود که ضدانقلاب برای آن در و جدول بسازد و از آب زلال تصمیم دولت. . – لجن، تهمت، تحریف، اضطراب و فریب درست کنند.

دشمن معتقد بود که می‌تواند به تعداد زیادی از مردم در مغازه‌های خیابانی تکیه کند، اما جمعیت آن‌قدر زیاد نبود که برای یک «شورش داغ» آماده شود. فریادهای «منافقین» و «شاه-شاه» و همرزمانشان در داخل «خیمه شورش» بی پاسخ ماند و هر چه بیشتر فریاد می زدند کمتر موفق می شدند.

سرعت عمل دولت در این امر به ویژه در حوزه اطلاع رسانی مایه غافلگیری دشمن و ایجاد آرامش نسبی در بازار شد.

رسانه های دشمن در مقابل تصمیم دولت، بصیرت افکار عمومی را سیاه کردند و آن را خدشه دار کردند. دشمن نتوانست ویروس «احساس بدبختی» را زیر پوست افکار عمومی تزریق کند. اصلاحات اقتصادی اکنون با عزم ملی و تقسیم کار مشخص در حال اجراست.

متاسفانه عده ای در داخل حنجره خود را به دشمن اجاره دادند. کسانی که در سه قیام 78، 88 و 98 در قیام شرکت کردند، هر چه بیشتر تلاش کردند، کمتر به نتیجه رسیدند. تماس های داخل و خارج آنها جواب نمی داد. مردم مرز بین منافع ملی و منافع خود و توطئه بیگانگان را تشخیص دادند و اجازه ندادند دشمن در محاسبات آنها دخالت کند.

مردم متوجه شده اند که تمرکز دولت و مجلس بر سلامت «نفس» و تأمین «نان» مردم است. رئیسی سفره مردمی را که در دولت قبل به امید توافق با کدخدا پایین آورده بودند کم نمی کند.

مردم در زمان جنگ، بینی دشمن را به خاک مالیدند و نشان دادند که مشکلات کشور را می شناسند و راه حل برون رفت از آن را می دانند و دولت مرکزی راه برون رفت از این مشکلات را به خوبی درک کرده است.

تحقیقات علمی نشان می دهد که ایران از طریق 260 شبکه تلویزیونی فارسی که توسط ارتش رسانه ای غرب علیه انقلاب اسلامی ما راه اندازی شده است، 180 برابر میانگین اخبار کذب و شایعات و اخبار ناامیدکننده قرار دارد. واکنش مردم به اصلاحات اقتصادی دولت نشان داد که مردم از این آستانه دروغ و شایعه عبور کرده اند.

این مطالعه نشان می دهد که شکاف بین دولت و ملت هر روز در حال کاهش است.

دولت باید تلاش خود را بر تثبیت بازار آزاد متمرکز کند. جلوی سودجویان و مستاجرانی را بگیرید که می خواهند از «پنجره» وارد شوند چون از «در» بیرون آمدند.

کشف انبارها در روزهای اخیر در تهران و شهرستان ها و بسته شدن 9221 حساب ارزی کسانی که می خواستند بازار ارز را روشن کنند. دستگیری دو تبعه فرانسوی که خود را برای سازماندهی اغتشاشات و برقراری ارتباط با کانال های ارتباطی داخلی آماده می کردند، نشان داد که سرویس مخفی، پلیس و تجهیزات جاسوسی در حال فعالیت هستند. آنها اجازه نمی دهند سیستم تصمیم گیری اصلاحات اقتصادی مختل شود.

مردم می گویند این «سید» باید برای حل مشکلات معیشتی کمک بگیرد. بنابراین مردم نمی گذارند بدهکارانی که به مشکلات دیروز پاسخ دادند امروز در دست طلبکاران ظاهر شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا