مجله حوادث

انتخاب لباس چقدر از عمر زنان را هدر می‌دهد؟

یکی از رایج ترین شوخی های زنان تقریباً با هر کشوری در جهان این است که آنها زمان زیادی را صرف آماده سازی برای بیرون رفتن می کنند ، به خصوص در مورد یک مهمانی یا یک جلسه مهم.

دفتر:

یک شکایت برخی از شوهران در مورد همسران مربوط به این پرونده است. در این میان شاید باورتان نشود ، اما نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که زنان به طور متوسط ​​یک سال از زندگی خود را صرف تصمیم گیری در مورد پوشیدن لباس یا به عبارتی هدر دادن آن می کنند!

“چی باید بپوشم؟”

طبق تحقیقی که در لندن انجام شده ، هر خانمی به طور متوسط ​​287 روز از زندگی خود را در مقابل کمد لباس خود می گذراند در حالی که فکر می کند در مهمانی یا کار ، دوستی و … چه بپوشد؟

و جالبتر اینکه ، این مطالعات نشان داده است که زنان هر روز صبح حدود 15 دقیقه از وقت خود را به فکر اینکه چه چیزی بپوشند می گذرانند در حالی که در مورد لباس شب قبل نیز همین فکر را می کنند! همچنین ، در بیشتر موارد ، آنها دو لباس انتخاب می کنند و پس از پرو انتخاب نهایی را انجام می دهند. نکته جالب دیگر در نتایج این مطالعه این است که اگر خانم ها شب ها به یک مهمانی می روند ، زمان انتخاب لباس بیشتر و حدود 20 دقیقه زمان است و اگر قرار است سفر کنند ، انتخاب لباس حدود یک ساعت به طول می انجامد ، اما این پایان داستان است. امکان پذیر نیست و علی رغم برنامه ریزی ها ، بیشتر خانم ها روزانه حدود 10 دقیقه و عصرها حدود 10 دقیقه برای انتخاب لباس وقت می گذارند.

همه این موارد باید در حدود 20 دقیقه اضافه شود تا خانم ها آماده خروج از خانه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا