مجله ورزشی

اولین تصمیم مهم میرشاد ماجدی در فدراسیون

وی حتی با احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال نیز در خصوص انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال رایزنی نکرد. وی گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و چنین تصمیمی گرفته نشده است زیرا ناظم الشریعه تا پایان سال در فدراسیون فوتبال حضور دارد.

انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید واکنش میرشاد ماجدی را برانگیخت و مدعی شد مهدی مهدوی کیا باید بر تمامی تیم های پایه نظارت داشته باشد و او در آن زمان اذعان داشت که اگر این کار را انجام دهد از کمیته جوانان جدا خواهد شد. مهدی مهدوی کیا اما بدون قرارداد به مدیریت امید ادامه داد و مدیر فنی فدراسیون فوتبال شد که چندی پیش استعفا داد و نکته جالب اینکه میرشاد ماجدی به عنوان جانشین او به فیفا معرفی شده است. در واقع قرار بود کمیته جوانان از همان ابتدا عملکرد تیم های پایه را زیر نظر داشته باشد و مهدی مهدوی کیا به عنوان مدیر فنی انجمن فوتبال انتخاب شد. در کنار مسئولیت فنی تیم امید.

اولین تصمیم مهم میرشاد مجیدی در اتحادیه

امروز در اتفاقی قابل پیش بینی و بی سابقه در فوتبال ایران عزیزی خادم از سوی هیئت مدیره برکنار شد و جالب اینکه او به میرشاد مجیدی تسلیم شد. حالا مهم ترین کار پیش روی او قرارداد با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید است. با نزدیک شدن به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، این تیم باید تمرینات خود را در روز آینده فیفا که در ماه آوریل خواهد بود، آغاز کند. نکته جالب اینکه گروه بازی ها نیز مشخص شده و ایران میزبان بازی های ازبکستان و ترکمنستان و قطر بوده است. این مسابقات قرار است از خرداد ماه با حضور 16 تیم در 4 گروه با چهار تیم در تاشکند آغاز شود.

میرشاد ماجدی که چندی پیش از معاهده مهدی مهدوی کیا خارج شده بود و گفته بود موضوعات مربوط به توافقنامه مهدی مهدوی کیا در حال بررسی توسط دبیرکل است، اکنون باید این موضوع را به شدت پیگیری کند زیرا امیدوارند کمتر از چهار ماه فرصت داشته باشند تا آماده کردن. برای قهرمانی آسیا و بقیه زمان فقط می توانند در روزهای فیفا تمرین کنند، زیرا اکثر بازیکنان زیر 23 سال ایران در تیم های دسته اول و لیگ برتر و به موقع خدمت می کنند. بازیکنان نمی توانند کمپ تیم را ترک کنند.

مهدی مهدوکیا و وحید شمسایی از سوی هیئت مدیره انتخاب شدند و میرشاد ماجدی با وجود رفتار عزیزی خادم در خصوص انتخاب مهدی مهدوی کیا که او را با گلایه از خود رها کرد، باید به عنوان سرمربی این باشگاه قرارداد مهدی مهدوی کیا را پیگیری کند. تیم امید. بحث انتخاب سریع یک رهبر فنی جدید برای تیم امید نبود. به خصوص اینکه اردوی تیم امید در بهمن ماه به دلیل عدم آمادگی مهدی مهدوی کیا لغو شد. دلیلش روشن است. کمتر از 4 ماه تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا زیر 23 سال در تاشکند باقی مانده است.

ادامه مطلب

251253

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا