مجله علمی و سلامت

اگر اهل آرایش کردن هستید، برای حفظ سلامت پوست این مطلب را از دست ندهید

یکی از مهمترین و دشوارترین خریدهای زنان ، خرید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بسیار از مواد آرایشی استفاده می کنید ، هنوز هم پوست خوبی و تازه دارید ، پس باید از پاک کننده آرایشی استفاده کنید. آب mislar را بخرید به عنوان یک پاک کننده ، می تواند انتخاب خوبی برای انواع پوست باشد. علاوه بر خاصیت پاک کنندگی ، Micellar Water پوست را سالم و تازه نگه می دارد. این محصول به دلیل داشتن خواص مرطوب کننده به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

آب میسلار چیست؟

در ترکیب آب میسل به دلیل وجود مولکولهای کوچک میسل که به راحتی در آب قابل حل هستند ، مواد آرایشی و غبار از آلودگی هوا جذب می شوند و صورت شما را پاک می کنند. یکی دیگر از مزایای این محصول این است که پس از برداشتن آرایش از صورت ، نیازی به شستشو نیست. بنابراین برای استفاده از این محصول فقط به پنبه نیاز دارید. البته برای افرادی که پوست خشک دارند ، لازم به ذکر است که بهتر است بعد از استفاده از Micellar Water از مرطوب کننده پوست استفاده کنید. با توجه به مواد خاص مایکل آب ، به چشم ها آسیب نمی رساند و احساس خوبی به پوست صورت می کند. استفاده از این محصول برای انواع پوست هیچ مشکلی ندارد.

چرا از پاک کننده صورت Mislar استفاده می کنیم؟

کمبود ترکیبات مضر: به دلیل عدم وجود ترکیبات مضر باعث تحریک چشم نمی شود. ترکیبی از آب و گلیسیرین در میسل همچنین ترکیبی عالی برای پوستهای حساس است.

عاری از الکل در ترکیب آن: سلول های میسل نه لایه برداری می کنند و نه در ساختار خود الکل دارند. بنابراین باعث خشکی یا التهاب پوست نمی شوند.

مناسب برای انواع پوست: آب میسل برای انواع پوست مناسب است. به دلیل وجود گلیسیرین در ساختار آنها و عدم تحریک کننده هایی مانند صابون یا الکل باعث کاهش التهاب و سوزش پوست می شوند.

شفافیت پوست: به دلیل عمق نفوذ پوست و پاکسازی عمیق پوست ، در نهایت باعث شفافیت پوست می شوند.

پاک کننده صورت: Micellar Waters مواد آرایشی و گرد و غبار را از پوست پاک می کند.

قابل حمل و استفاده آسان: یکی از مزایای راه حل پاک کننده صورت Micellar قابلیت حمل ، کارآیی و سهولت استفاده آن است. میسل محصولی عالی و کاربردی خواهد بود ، به خصوص هنگامی که وقتی به آب جاری دسترسی ندارید بروید.

نحوه استفاده صحیح از آب mislar

متخصصان پوست معتقدند که هر فرد باید روزی دو بار (صبح و شب) پوست خود را تمیز کند.

قبل از ترک شب ، باید پوست مواد آرایشی و ناخالصی ها را با محلول Micellar تمیز کنیم. بیشتر خانمها هنگام خواب از محصولاتی مانند سرم ، لوسیون و سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنند. بنابراین ، فردا روزی است که باید بقیه آنها از روی پوست برداشته شوند.

روش تمیز کردن پوست با استفاده از محلول پاکسازی صورت Micellar بسیار مناسب و ساده است. بعد از ریختن مقدار کافی از محلول روی بالش یا پنبه ، صورت و گردن را به آرامی با آن مالش دهید.

اگر برای تمیز کردن آرایش خود به یک راه حل قوی تر نیاز دارید ، می توانید ابتدا صورت خود را با محلول های قوی تر تمیز کرده و سپس از Micellar برای از بین بردن سایر ذرات باقی مانده استفاده کنید.

اگر شما یک آرایشگر آرایش هستید ، برای حفظ سلامت پوست این مقاله را از دست ندهید

خرید آب میسل یکی از مهمترین اقدامات بر روی محصولات مراقبت از پوست است که هر زن بدون توجه به سن باید انجام دهد. یکی از مواردی که شما نیاز به حذف Micellar Water دارید ، خط چشم است. چه زمانی خرید خط چشم شما باید از سلامت پوست خود مراقبت کرده و از توصیه ها پیروی کنید. در اینجا چند نکته قبل از خرید این محصول آورده شده است:

  • اگر به خرید خط چشم یا رنگ مشکی علاقه دارید ، حتما هنگام خرید متوجه رنگ پوست و چشم خود شوید.
  • اگر چشم های گسترده ای دارید ، بهتر است از خط چشم گسترده استفاده کنید. اگر چشم های کوچک دارید ، ایده خوبی است که از خط چشم در قسمت بالا و پایین پلک استفاده کنید. اگر چشم ها از هم فاصله دارند ، بهتر است هنگام کشیدن خط چشم را به گوشه چشم نگه دارید.
  • هنگام خرید خط چشم باید مواردی مانند ضد آب بودن ، ترجیحا ضخامت پلک ها و دوام خط چشم را توجه کنید. اگر به دنبال خط چشم ماندگار هستید ، به دنبال اثبات WATER باشید. این خط چشم ها نسبت به سایر خط چشم ها در برابر آب و رطوبت مقاوم تر هستند. بنابراین هنگام استفاده از این خط چشم ، به هیچ وجه نگران پخش خط چشم خود نباشید.
  • اگر عادت دارید خط چشم گسترده ای بکشید ، باید خط چشم ضخیم بخرید ، اما اگر خط چشم نازک می کشید ، خط چشم نازک برای شما مناسب است. خط چشم طول عمر بسیار مهم است. خط چشم نباید به گونه ای باشد که بعد از چند دقیقه تمیز شود و لازم نیست برای از بین بردن آن سخت تلاش کنید.
  • یکی از مهمترین ویژگی خط چشم خوب این است که سریع خشک می شود. زیرا اگر به سرعت خشک نشود می تواند روی پلک پخش شود و باعث ایجاد کثیفی شود.
  • هنگام خرید خط چشم باید به نوع پوست ، محل زندگی و آب و هوا توجه کنید.

از کجا می توانیم بهترین لوازم آرایشی مارک دار را بدست آوریم؟

فروشگاه لوازم آرایشی Miss & Master فروشگاهی است که می توانید از بهترین مارک ها محصولات پوست و مو ، لوازم آرایشی ، محصولات بهداشتی شخصی یا جنسی ، عطر و ادکلن را خریداری کنید. در Miss و Master با کمک متخصصان مجرب می توانید شادی واقعی خرید آنلاین را تجربه کنید.

بهترین مارک های خرید Micellar Water عبارتند از: Bioderma ، LOREAL ، MY ، MAYBELLINE ، ESSENCE ، INLAY و غیره. نکته دیگری که باید بگویم این است که برای سلامتی پوست و چشم خود ، لوازم آرایشی را برای مدت طولانی ذخیره نکنید. به عنوان مثال ، بهتر است خط چشم را هر سه ماه یک بار عوض کنید. با مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی می توانید محصولی جدید و مطلوب خریداری کنید. حتی می توانید خط چشم را از فروشگاه های لوازم آرایشی بصورت آنلاین خریداری کنید. به یاد داشته باشید خیلی مهم است که همیشه قبل از خوابیدن با آرایش یا Micellar Water همیشه خط چشم و آرایش خود را کاملاً تمیز کنید تا پوست صورت از طراوت و طراوت خود بیفتد.

* گزارش تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا