کسب و کار ایرانیمجله عمومی

ایا بدون مشاور میشه کنکور قبول شد؟

برای کنکور به مشاور نیاز دارید؟ آیا داشتن مشاور برای شرکت در آزمون ضروری است؟ بدون مشاور با چه مشکلاتی مواجه خواهیم شد؟ بهترین برنامه کنکور چیست؟ چگونه برای ورود به پزشکی درس بخوانیم؟ چه منابعی را برای یادگیری بهتر دروس انتخاب کنیم؟ بچه ها توجه داشته باشید که در کنکور نکات مهمی وجود دارد که باید بدانید. برای اینکه از امتحان عقب نیفتید و بتوانید در این یک سال به تمام کارهای خود برسید، لازم است از تجربیات افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید. اما شما باید یک متخصص پرونده را انتخاب کنید تا شما را بهتر راهنمایی کند. با منتور، می توانید برنامه زمانی خود را برای تکمیل تمام کلاس های خود داشته باشید و در زمان خود صرفه جویی کنید. بنابراین نمی توان اهمیت آن را نادیده گرفت. از این رو مشاوره درسی و تحصیلی پوردستمالچی به شما پیشنهاد میکند که ادامه مطلب را جهت آگاه شدن از حقایقی در مورد مشاور کنکور مطالعه کنید.

چرا به مشاور کنکور نیاز داریم؟

چرا به معلم کنکور نیاز داریم؟ همانطور که می دانید بدون برنامه ریزی نمی توانید تمام وظایف خود را در سال کنکور انجام دهید. داشتن یک برنامه بد بهتر از بی برنامه بودن است. اما برای قبولی در رشته ای مانند پزشکی نیاز به یک برنامه عالی و جامع متناسب با شرایط شما دارد. در اینجا اهمیت مربی مشخص است. اگر اهداف بالایی دارید و آنها را مهم می دانید، حتما باید از این شخص کمک بخواهید. ما نمی گوییم که موفقیت بدون مربی غیرممکن است. اما در این سال مهم، سرعت و دقت فوق العاده ضروری است. شما نمی توانید این سرعت را به تنهایی و با گمراهی برخی افراد بدست آورید. با مجموعه فاروس طاها می توانید بهترین منتورها را بدست آورید و در هر رشته ای که دوست دارید پذیرفته شوید.

نیاز به یک مشاور پذیرش دارید؟

برنامه شما برای کنکور چیست و چگونه کلاس ها را ادامه خواهید داد؟ آیا مشاور برای کنکور ضروری است؟ نکته مهمی که همیشه به دانش آموزان می گوییم این است که برای قبولی در کنکور سراسری باید سبک مطالعه خود را تغییر دهید. امتحانات مدرسه با کنکور کاملا متفاوت است. شما باید آنقدر ذهن خود را تیز کنید که بتوانید در یک روز به همه درس ها مسلط شوید. در روز امتحان نتیجه ۱۲ سال کار خود را خواهید دید. بنابراین، باید جدی تر باشید و به اندازه کافی در این مورد تمرین کنید. موفقیت از شما دور نیست، فقط باید خودتان را بپذیرید. اگر روش های آموزش داده شده را به درستی دنبال کنید، به زودی شاهد تغییراتی در روند خود خواهید بود.

آیا رتبه برتر مشاور دارد؟

آیا در جایگاه های اول مشاور هست؟ بسیاری از دانش آموزان این سوال را از ما می پرسند. در پاسخ باید به شما بگوییم که بله اکثرا با کمک مشاور طرح ها را تکمیل کردند. این به این دلیل است که شما باید بدانید که در هر زمان چه بخشی از کار خود را باید انجام دهید و نمی توانید به تنهایی تصمیم درستی بگیرید. بنابراین، شما باید از حمایت علمی برخوردار شوید. همچنین، باید بدانید که چگونه دروس را خلاصه کنید. مرور درس ها بخش مهمی از فرآیند یادگیری است که اگر به موقع انجام نشود باعث فراموشی مطالب می شود. برنامه درسی شما باید شامل خلاصه دروس اصلی و پیش دانشگاهی در فواصل زمانی مختلف باشد. این نکته دلیل دیگری بر اهمیت مشاور است. چند نکته مهم را در نظر داشته باشید.

آیا مشاور کنکور الزامی است؟

توجه داشته باشید که مشاور به شما کمک می کند تا برنامه ریزی خوبی داشته باشید، قسمت مهم یادگیری درست دست خودتان است.

اگر می خواهید مدام سبک اشتباه را تکرار کنید، مشاور نمی تواند به شما کمک کند.

پیش نیاز موفقیت، اعتماد 100% به مشاور است

برای انتخاب کلاش کنکور، فیلم ها و منابع آموزشی حتما باید از مشاور خود کمک بگیرید.

سطح پشتکار و تعهد شما به برنامه ارتباط مستقیمی با نتایج شما دارد.

به خودت ایمان داشته باش و از شکست های کوچک نترس.

آیا قبولی در کنکور بدون مشاور امکان پذیر است؟

آیا قبولی در کنکور بدون مشاور امکان پذیر است؟ برای پاسخ به این سوال باید در نظر بگیرید که هدف شما از شرکت در کنکور چیست؟ به چه رشته ای علاقه دارید؟ مثلاً در پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی چون رقابت بیشتر است، قطعاً به امکانات و خدمات آموزشی بیشتری نیاز دارند. بهتر است از مشاوری کمک بگیرید که در سال های اخیر پاس های زیادی در این سه رشته داشته است. باید درس ها را درست و مفهومی یاد بگیرید. تسلط شما بر هر موضوع بسیار مهم و موثر خواهد بود. بنابراین بهتر است هر چند وقت یکبار خود را محک بزنید تا موقعیت و سطح خود را درک کنید. اگر طبق اصول درست پیش بروید، قطعا نتیجه خواهید گرفت. نگران نباشید و با پیمودن مسیر نتایج، خود را ارتقا دهید.

آیا مشاور کنکور ضروری است؟

با توجه به این مقاله، بله، زیرا با او بهتر و با کیفیت یاد می گیرید و نظم و انضباط ذهنی نیز به شما منتقل می شود.

چگونه بهتر برنامه ریزی کنیم؟

با کمک مشاور می توانید خیلی بهتر برنامه ریزی کنید. فراموش نکنید که برنامه شما باید شخصی سازی شده و با شرایط و ویژگی های شما سازگار باشد. در این صورت اجرای آن برای شما راحت تر خواهد بود. همچنین انتخاب رشته کنکور سراسری پوردستمالچی به شما کمک میکند یک انتخاب رشته عالی داشته باشید.

آیا امکان عضویت در طرح های کلاس 10 فاروس طاها وجود دارد؟

بله، می توانید برای طرح های تضمینی مجموعه کلاس 10 و 11 ما درخواست دهید و در اسرع وقت خود را برای آزمون آماده کنید. در این صورت نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت.

دکمه بازگشت به بالا