مجله عمومی

ایجاد اشتغال مهمترین معضل جامعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین علی حدادی ظهر دوشنبه در جلسه فرمانداری ساوجبلاغ که با محوریت پروژه های عمرانی و راه ها برگزار شد. گلسار و کوه ماموت برگزار شد، گفت: در سال 90 که فرماندار ساوجبلاغ بودم، شهرک صنعتی برکت برای تولید دارو و تولید دارو به دولت واگذار شد. زیست شناسی تصویر تنظیم شد.

وی گفت: در 15 ماه گذشته که من وارد مجلس شدم، بخش خصوصی در شهرک صنعت داروسازی برکت سرمایه گذاری بسیار خوبی انجام داده در حالی که آماده مشارکت هستند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: پیش بینی می شود با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی اولین کارخانه تولید مواد اولیه انسولین کشور در شهرک صنعتی نظرآباد به بهره برداری برسد. .

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی برکت مورد تایید منطقه ویژه اقتصادی قرار گرفت و کار بسیار زیادی انجام شد، گفت: دو شهرک صنعتی که به صورت خصوصی و دولتی در شهرستان نظرآباد اداره می شوند دارای ظرفیت بالا و کارخانه خصوصی مواد اولیه انسولین هستند. در شهرک صنعتی خصوصی افتتاح می شود.

حدادی گفت: در مجموع تلاش ما برای ایجاد اشتغال مهمترین مشکل جامعه است و باید این موضوع به درستی حل شود. آه تو یک قدم برداریم

وی گفت: از یک منظر به عنوان عضوی از کمیسیون کشور و شوراهای مجلس مطالبه وجود دارد سلام در هلال احمر کشور خواهیم داشت تا کار موفق باشد.

یکی از اعضای کمیته کشور و شوراهای پارلمانی گفت: “500000 نفر در حمله به عراق تنها به دلیل کمبود دارو جان خود را از دست دادند و به همین دلیل است که تولید دارو از نظر نظامی بسیار مهم است.”

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید دارند که اگر مراقب غذا و دارو باشیم، کشور از موانع عبور می کند.

عضو کمیسیون کشور و شوراهای مجلس گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با افتتاح اولین کارخانه تولید انسولین کشور در نظرآباد به توسعه پایدار در این شهرستان دست یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا